quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
Trey Parker of Matt Stone ?
Dat moet je raden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:22 schreef wyccie het volgende:
Maar welke van de twee is het dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat moet je raden.
Maar vooruit.
Links is Matt Stone, rechts Trey Parker. Nu moet het wel lukken, toch..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Trey?
't Is hier geen FMTquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Matt?
Nee maar er waren twee opties dan noem ik ze gewoon allebei. Dat is toch logisch?quote:
Als we op zoek zijn naar één specifieke van de 101 Dalmatiërs, kom je er niet zo makkelijk mee weg...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee maar er waren twee opties dan noem ik ze gewoon allebei. Dat is toch logisch?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als we op zoek zijn naar één specifieke van de 101 Dalmatiërs, kom je er niet zo makkelijk mee weg...![]()
Plaats nou maar gewoon een plaatje...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
En toen was het weer klef kwartiertje.
He vervelia ik had nog veel meer leuke plaatjes.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:42 schreef wyccie het volgende:
Carmen Electra
Huh?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
De Sven van Ikea ?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
He vervelia ik had nog veel meer leuke plaatjes.....![]()
Die stoel...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Huh?
quote:![]()
Doe eens een leuke man!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Je wou toch een leuke man?
En hopelijk dit jaar weerquote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef Treinhomo het volgende:
Met dat zoeken naar 'mijn' plaatjes ben ik er zojuist ook achter gekomen dat ik begin dit jaar (gedeeld) winnar was van de
[afbeelding]
award.![]()
Waren de nominaties niet al begonnen? Heb ik toen niet gestemd?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De eerste stem is dus al binnen, begrijp ik ?![]()
Aan je postgeschiedenis te zien niet...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:24 schreef wyccie het volgende:
Waren de nominaties niet al begonnen? Heb ik toen niet gestemd?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aan je postgeschiedenis te zien niet...![]()
SPAM!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:23 schreef Z het volgende:
Is dat Hingst?
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:36 schreef belsen het volgende:
Een iets te serieus kijkende Martijn Oosterhuis?
Nee, ben er in de schouwburg naar toe geweestquote:
Intxaurragaquote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef Z het volgende:
Met wie deelde je de prijs Treinhomo?
Om precies te zijn: de buik van.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:
De Venus van Boticelli.
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef peaceman het volgende:
Tmothy Dalton?
Wat heerlijk !!!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef Diaan73 het volgende:lang weekend
volgende week woensdag pas weer werken
Daar heb ik ook wel eens last van, maar dan ben ik te vroeg wakker en ga weer even slapen. Dat laatste duurt dan meestal wel even, ik word dan namelijk in halve paniek wakker omdat ik denk dat ik me verslapen heb.quote:
M'n nicht was tot een jaar geleden nog voorzitster van de united fishfansquote:Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van, maar dan ben ik te vroeg wakker en ga weer even slapen. Dat laatste duurt dan meestal wel even, ik word dan namelijk in halve paniek wakker omdat ik denk dat ik me verslapen heb.
En nu op naar Fish, lekker heel misplaced childhood meebrullen.![]()
![]()
![]()
Ow dat is inderdaad niet erg leuk... en vooral ook erg zwaar lijkt me. Knuffel van mijquote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef pos het volgende:
[..]
Wat heerlijk !!!Ik heb minder geluk...verplicht 12 uur werken een paar dagen
![]()
Stond al om 3.30 naast mn bed![]()
Goeieavond allemaalquote:
Volgens mij ook....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Berkery het volgende:
Radiomeneer?
Had dus beter het "vraagteken" weg kunnen latenquote:
Nee ik denk ook een radiomeneer, maar ook tv. Naast zijn werk voor dequote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Had dus beter het "vraagteken" weg kunnen laten![]()
Pff.het betreft een radiomeneer, zijn er veel.......Dit wordt een OHJA
Tja ik moest je nog ergens 'kwijt'quote:
Als je me nu ook nog zegt wat op de plek vanquote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik denk ook een radiomeneer, maar ook tv. Naast zijn werk voor deen
bezit
zijn eigen productiemaatschappij, die vooral reclame- en instructie-filmpjes voor bedrijven maakt
Tja... dat ga ik niet doen he....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als je me nu ook nog zegt wat op de plek vanen
moet komen te staan, ben ik je erg dankbaar.
![]()
Ik ga eens hard nadenken...
Oke, maar..wacht maar ik zal eens een moeilijke gaan zoeken voor straks..(of morgen)quote:Op woensdag 16 november 2005 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... dat ga ik niet doen he....sterkte!
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
Gaston Starreveld ?
Wie is dat? Of bedoel je die van miljoenenjacht?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
Gaston Starreveld ?
Gaston is idd van de miljoenenjachtquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie is dat? Of bedoel je die van miljoenenjacht?
Dat is die man die die miljoenen rondbrengt alleen niet hierquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
Dat was Jan Bos toch?
Da's de stem van de rat van fortuyn.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef peaceman het volgende:
Fietsen en schaatsen ?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
was de eerste Nederlander die zowel aan Winter- als aan de Zomerspelen deelnam
Wie deed eigenlijk de stem voor Prijs je rijk?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's de stem van de rat van fortuyn.
Hey Pylquote:Op woensdag 16 november 2005 22:40 schreef pyl het volgende:
Nou, vooruit dan maar: Herbert Dijkstra.
PYLquote:Op woensdag 16 november 2005 22:40 schreef pyl het volgende:
Nou, vooruit dan maar: Herbert Dijkstra.
Was dat niet Ijf Blokker?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie deed eigenlijk de stem voor Prijs je rijk?
Zou zomaar kunnen... Weet Pyl vast welquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef pyl het volgende:
Whehehe......ik weet niet eens wat Prijs je Rijk is......
Maar ik vermoed dat het beter is dat dat zo blijft.![]()
De voorganger van Prijzenslag (dat ken je denk ik wel)quote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef pyl het volgende:
Whehehe......ik weet niet eens wat Prijs je Rijk is......
Maar ik vermoed dat het beter is dat dat zo blijft.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
Rudy Carrell
was dat toch niet Pierre van Ostade?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie deed eigenlijk de stem voor Prijs je rijk?
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:55 schreef dartfanaat het volgende:
Bor de Wolf
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
was dat toch niet Pierre van Ostade?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Evert van Benthem?
Google says: Carlo Boszhardquote:Op woensdag 16 november 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
was dat toch niet Pierre van Ostade?
Ik vind het wel een keer leuk om er meerdere goed te hebben hoorquote:
Google is gek!quote:
Yep.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Google is gek!
Hey Sooty alles ok?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:06 schreef wyccie het volgende:
Welterusten Diaan
Trouwens, komen er nog foto's van je nieuwe kapsel?
Die presenteerde later "Prijzenslag", als opvolger van Hans Kazan.quote:
Yeps... gezellig zo... beter dan een uurtje geleden, toen was het alsof Gerard Joling aan het optreden was in een rockcafé...quote:
Geweldig!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zaterdag ben ik jarig en zullen er wel een aantal foto's gemaakt worden, als dat zo is en het lukt me, zal ik er wel een paar in mn fotoboek zetten... Anders stuur ik je ze wel een keertje via MSN of mail.... ok?
Oeps. Note to self: Vaker naar pulp-tv kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:09 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die presenteerde later "Prijzenslag", als opvolger van Hans Kazan.
Maar de stem bij Prijs je Rijk.....neh
Yep, het is een acteurquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef peaceman het volgende:
Is het een acteurel?
Prijzenslag is ook al enkele jaren van de buis hoor.....quote:Op woensdag 16 november 2005 23:13 schreef sooty het volgende:
[..]
Oeps. Note to self: Vaker naar pulp-tv kijken.
Amerikaansquote:Op woensdag 16 november 2005 23:21 schreef peaceman het volgende:
Engels? Amerikaans? Chinees? Afrikaans? Peruaans? Deens? Andorrees?
Filmquote:Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
Films? Toneelstukken? Series?
Oh ?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ?
Een soort van advent-post ?
Dat je 't vakje openmaakt en dat er dan iets anders zichtbaar wordt ?
Ik weet een leuk kerstcadeautje voor jequote:Op woensdag 16 november 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ?
Een soort van advent-post ?
Dat je 't vakje openmaakt en dat er dan iets anders zichtbaar wordt ?
Een mondprop ?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik weet een leuk kerstcadeautje voor je![]()
een trein en Kenquote:
Een van de beroemdste films waar de man in gespeeld heeft is: Bridge on the River Kwaiquote:Op woensdag 16 november 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
Ik heb geen idee... Pyl.... help!
Dat zou best eens kunnen ja...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:30 schreef sooty het volgende:
John Wayne ?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:30 schreef sooty het volgende:
John Wayne ?
Echt waar? Ik dacht dat er 24 vakjes waren.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ben je met kerst toch écht te laat hoor...of stervensvroeg natuurlijk.
Zo'n kalender eindigt toch met de kerst ?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef wyccie het volgende:
Echt waar? Ik dacht dat er 24 vakjes waren.
Ja, dan klopt het toch als je op 1 december de eerste openmaakt?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo'n kalender eindigt toch met de kerst ?
Welterusten Peacequote:
En zo'n kalender wil jij als kerstcadeau geven...dan is-ie dus net afgelopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, dan klopt het toch als je op 1 december de eerste openmaakt?
Welterusten en tot morgen Peacemanquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En zo'n kalender wil jij als kerstcadeau geven...dan is-ie dus net afgelopen.
Ik zal 'm weggeven...William Holdenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de film niet gezien...herken hem ook niet
Waar is Tokay geblevenHaar plaatjes weet ik meestal wel.
Ooooooooohhhquote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik zal 'm weggeven...William Holden
Ik gatot morgen
![]()
Valt wel mee, ik ben net terug van Fish. En morgen gaat de wekker gewoon weer om 5.45. Het wordt dus een kort nachtje. Morgen maar veel koffie drinken op het werk denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hey Bro! Jouw bioritme is ook curieus
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ben net terug van Fish. En morgen gaat de wekker gewoon weer om 5.45. Het wordt dus een kort nachtje. Morgen maar veel koffie drinken op het werk denk ik.
Geweldig. Dit was een van de betere optredens die ik dit jaar gezien heb. Hij begon met een paar solo nummers, daarna heel Misplaced Childhood en als toegift nog een 3 andere nummers van marillion. Tijdens Pseudo Silk Kimono (1e nummer van misplaced childhood) stond ik aan de bar drinken te bestellen, maar dat duurde even omdat iedereen mee stond te zingen en vergat te bestellen.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geweldig. Dit was een van de betere optredens die ik dit jaar gezien heb. Hij begon met een paar solo nummers, daarna heel Misplaced Childhood en als toegift nog een 3 andere nummers van marillion. Tijdens Pseudo Silk Kimono (1e nummer van misplaced childhood) stond ik aan de bar drinken te bestellen, maar dat duurde even omdat iedereen mee stond te zingen en vergat te bestellen.![]()
Dat is het 2e nummer van Misplaced Childhoodquote:Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik ken zijn muziek verder niet. Alleen Kayleigh![]()
Goedemorgen wycciequote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Waar is Tokay geblevenHaar plaatjes weet ik meestal wel.
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
ow dat is die man die in Happy Days speelt en Father Dowling is.. ik weet niet hoe hij heet irl.
Zow weer wat geleerdquote:Op donderdag 17 november 2005 09:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
Ik denk: laat ik de dag maar makkelijk beginnen (De man heet Tom Bosley)
Ik leer hier iedere dag.......quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef Treinhomo het volgende:
Jan-jaap v/d Wal.
Joop van Tellingenquote:
quote:
Nee, oke....maar ik dacht misschien was er even wat verwarring.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar die ken ik niet.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:36 schreef Z het volgende:
Het is die kinderboekenschrijver. Z'n naam wil me even niet te binnen schieten...
Paul van Loon?quote:
quote:
Het wordt tijd dat ik eens een kop koffie ga pakken........quote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Jules loopt altijd in pak en heeft zijn haar altijd strak achterover gekamd.
quote:
Wat ben je toch integerquote:
Migraine zeker? HEb ik af en toe ook last van en dan is daglicht echt heel erg en is het het heerlijkst om in bed te blijven, met gordijnen dicht en lekker slapen. Gelukkig gaat het nu weer beterquote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef tong80 het volgende:
Ja vanaf gisteren 17.00 uur tot vanmiddag. Had weer koppijn, dan kan ik geen licht verdragen. ;{ Maar nu weer het mannetje.
Ook als je geen migraine hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
... het heerlijkst om in bed te blijven, met gordijnen dicht en lekker slapen.
Hee slaapkoppiequote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook als je geen migraine hebt
Hallo
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:45 schreef Z het volgende:
De zanger van The Fall.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!!quote:
Ken de band wel, maar wist zijn naam nietquote:Op donderdag 17 november 2005 18:18 schreef tong80 het volgende:
Mark E. Smith. Legendarische band hoor.
Maar ga maar verder met geile Japanse Geisha's
De eerste ingeving meestal juist, nu dus ook weer.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:56 schreef peaceman het volgende:
mijn 1e ingeving was The Black Crowes...
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eerste ingeving meestal juist, nu dus ook weer.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:12 schreef pos het volgende:
Kevin Spacey?
Met z'n laatste plaatje was ik hem weer behoorlijk kwijtquote:Op donderdag 17 november 2005 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
jullie hebben elkaar wel gevonden of niet
Wil ik best doen hoor...vind hem leukquote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
zwaai ff terug naar hem, is wel zo aardig
![]()
Dat kan ik niet helemaal goed rekenen.quote:
quote:
Tsja.......kan nu weer heel veel tegen mezelf zeggen, maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
dat die nou zo moeilijk was...![]()
Doe inderdaad maar niet, doe maar gewoon een nieuw plaatjequote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Tsja.......kan nu weer heel veel tegen mezelf zeggen, maar dat doe ik maar niet
Trusten Diaan en tot morgenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
welterusten Brother en ik ga ook mn bed opzoekenveel plezier nog
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Trusten Diaan, ik hoop dat je je bed vindt.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef belsen het volgende:
The Subways, denk.
Atomic Kitten obscuurquote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef Tokay het volgende:
Tjonge jonge, wat een obscure bandjes weer.![]()
Daar weet ik met mijn mainstream muzieksmaak niets vanaf hoor!
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:28 schreef wyccie het volgende:
Die linksachter lijkt op een jonge Paul WellerThe Jam?
Jam op brood (het liefst wit geroosterd broodquote:Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al heeeeeeeel lang geen jammeer gehad. Het wordt altijd zo'n rotzooitje in de boterhamzakjes
zie je wel dat je er wel van gehoord hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef Tokay het volgende:
Ik heb laatst wel lekkere jam gekocht, Cranberry-jam.![]()
Ik prijs je vermogen om overal een positieve draai aan te geven, peaceman.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
zie je wel dat je er wel van gehoord hebt
Wit brood met jam en cheddar kaas, en dan even in de magnetron...ook lekkerquote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jam op brood (het liefst wit geroosterd brood) moet je metéén eten, wyccie.
Da's geen geschikt beleg voor een lunchpakketje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |