garderobe is gratis.. parkeren onder de arena is iets van 10 euro? weet niet meer precies..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef crossover het volgende:
Wat zijn de kosten voor de garderobe eigenlijk?
En de parkeerplaats (die onder de HMH zou liggen)?
Noem dat aub niet in een Foo Fighters topic, dat is een schande voor FF!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:01 schreef JeroenV het volgende:
Damn wat een concert
Ik zag ergens achter de HMH wel Di-rect staan. Maar das wat anders
Zijn die foto's van jou? Ik stond ongeveer op dezelfde plekquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:24 schreef Kimsomnia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo. Ook net thuis, het was een fijn feestje...![]()
Wat is het verschil daar tussen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:59 schreef SubterraneanHomesickAlien het volgende:
Fuckin' Hell!!!!
Wat een SUPER concert was dat zeg!! Stond op een gegeven moment 3 meter van het podium en keek Dave recht aan.. bijkomende schade: rug in de kreukels, stem kwijt, aan de ene kant doof en aan de andere kant hoor ik niks meer.. maar ja, je moet er iets voor over hebben he..![]()
ongetwijfeld een van de beste concerten die ik ooit heb gezien!
I agreequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Dat was zeker weer een topper gisteren!
Het concert was echt geweldig idd, en op een gegeven moment kon ik me ook niet meer inhouden en moest ik ook naar voren. Toch altijd leuker op 2 meter afstand in de beukende massa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |