Ik probeer wat pics te schietenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gaan er nog mensen foto's maken toevallig?
Allebei me digitale camera's zijn stuk en heb geen rolletjes meer voor me normale cameraquote:
Nee, ik ga lekker springen voorin! Morgen rond een uurtje of 18.00 uur bij de HMH, heb er zin an!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gaan er nog mensen foto's maken toevallig?
uh nee hoor... 00:04 gaat er nog 1 en 00:45 gaat de laatste van bijlmer naar leiden csquote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef woeeiiii het volgende:
Tering, 23.29 gaat de laatste trein naar Leiden CS.
Kutzooi.. dan is t volgens mij geeneens afgelopen
word dan een hotelletje boeken ofzo
Oke dan, wat denk je uiterlijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Meestal wel ja, maar met 2 bands en gewoon om 8 uur beginnen wordt het lastig, en Foo Fighters spelen zeker 1 uur en 40 mins, mischien zelfs meer want die doen waar ze zin in hebbenDus het wordt krapjes..
Ooh relaxed, ik had het via 9292ov.nl gedaan, en daar kreeg ik het bericht geen latere treinen mogelijk. Maar idd op ns.nl staatquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef SickBitch het volgende:
[..]
uh nee hoor... 00:04 gaat er nog 1 en 00:45 gaat de laatste van bijlmer naar leiden cs
en btw ik kom ook uit kutwijk!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |