Secret Machines is een trio, ze maken een beetje 60s-70s achtige rock: lange nummers, trage opbouw, heftige climaxen. Die andere ken ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:21 schreef Klingon het volgende:
Voorprogramma:
Secret Machines, Rye Coalition
Staat op site Mojo. Nog nooit van gehoord, wat voor muziek is dit?
geruchten: millionaire (wat echt vet zou zijn) of kaisers chiefsquote:Op maandag 21 november 2005 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Al enig idee van het voorprogramma??
Bijna goed, voorprogramma is al bekend (zie hierboven):quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Jenny_park het volgende:
[..]
geruchten: millionaire (wat echt vet zou zijn) of kaisers chiefs
Is dit overigens niet de setlist voor festivals? Lijkt me raar dat ze op de in your honor tour maar 4 nummers van het album spelen...quote:Op donderdag 24 november 2005 08:43 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Cool !
Voor diegene die het willen weten. Dit is de gemiddelde setlist die ze voor deze tour spelen.
Helaas weet ik uit ervaring dat ze daar de gehele tour niet echt heel erg veel aan veranderen.
In Your Honor
All my life
My Hero
Best of you
Learn to fly
Times like these
The one
Stacked actors
DOA
Have it all
Break out
Cold day in the sun ( voor de liefhebbers .. Dave op drums, tayler op gitaar / zang )
Everlong
---------------------------------------------
This is a call ( yeah !! )
I'll stick around ( hell yeah !! )
Monkeywrench
Bij de laatst 2 concerten hadden de Foo's de setlist iets aangepast.
Ben benieuwd of dat eenmalig was of dat ze daarmee doorgaan.
[afbeelding]
Hier staat in ieder geval Aurora en Up in Arms bij ... die mogen ze van mij echt spelen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |