ticketmaster site gaan --> FooFighters ---> Kaarten bestellen --> Helaas enzo..quote:Op maandag 21 november 2005 19:49 schreef Duder het volgende:
hoe weten jullie dit trouwens?
Zie marktplaats voor genoeg "Dure" kaarten..quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:16 schreef Rikku het volgende:
F*CK! uitverkocht!! AARGH Wie heeft 2 tickets in de aanbieding ???
En af en toe gewoon ff de ticketmaster site in de gaten houden. Wie weet komen ernog wat kaarten vrij..quote:
Tsja, maar waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:14 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij kan ik in het vervolg gewoon meer tickets kopen... je raakt ze uiteindelijk toch wel kwijt (en anders hier wel)... tegen normale prijs natuurlijk
Was tijd genoeg om ze te kopen, dus ik sluit me bij het bovenstaande aan, want ik ben er zelf ookquote:
Cool !quote:Op woensdag 23 november 2005 16:58 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb er vandaag gewoon nog een bij besteld voor het concert in Belgie.![]()
volgens mij van aparte (maxi?)-single met ook de titel The Onequote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef Klingon het volgende:
Waar komt het nummertje The One vandaan?
Volgens mij verscheen hij oorspronkelijk op de soundtrack van een film met Jack Black, ben even de titel kwijt...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef Klingon het volgende:
Waar komt het nummertje The One vandaan?
Klopt.. sountrack van de film Orange County.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Volgens mij verscheen hij oorspronkelijk op de soundtrack van een film met Jack Black, ben even de titel kwijt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |