abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32304572
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik gaf aan dat de hoogopgeleide vrouw misschien soms te eigenwijs, te veeleisend is.
En veelbiedend
pi_32304580
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:55 schreef LaZZ het volgende:
Dat wilden ze, zijn ze klaar, dan gaan ze even werken, bemerken ze dat ze te zwak zijn om af en toe 60+ u p/w te draaien en gaan ze alsnog baren, eten koken en de was doen.
Baren is inderdaad een eitje vergeleken met een beetje werken
  Redactie Games woensdag 16 november 2005 @ 01:57:39 #53
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32304588
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik vermoed dat meneer noedel evenals de TS er het nut niet van inziet voor vrouwen om een hoge opleiding te volgen.
Neen, ze mogen best een hoge opleiding volgen maar doe er dan ook wat mee en raak niet meteen in de eerste 2 arbeidsjaren bezwangerd als je gaat werken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 16 november 2005 @ 01:59:27 #54
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32304601
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Baren is inderdaad een eitje vergeleken met een beetje werken
Ik ben blij dat we elkaar daarin gelijk kunnen geven.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  Redactie Games woensdag 16 november 2005 @ 01:59:52 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32304606
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

En veelbiedend
Kun je ook meer dan alleen sex aanbieden?
pi_32304612
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Kun je ook meer dan alleen sex aanbieden?
pi_32304615
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef Mr.Noodle het volgende:

Ik gaf aan dat de hoogopgeleide vrouw misschien soms te eigenwijs, te veeleisend is.
Dus?
Een vrouw mag dus niet veeleisend zijn omdat ze een baarmoeder heeft?
Sorry Noodle , maar wat zeg je nou weer allemaal.
  woensdag 16 november 2005 @ 02:01:28 #58
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32304623
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen eigenlijk? Waarom willen ze hoogopgeleid zijn en carriere maken? Denken ze er betere mannen ermee te krijgen ofzo? Of dat er mannen zijn die enkel op intelligentie vallen? Zoeken ze status of respect voor hun hoogopgeleid zijn? Of willen ze economisch zelfstandig zijn zodat ze ook zonder zorgen de vuilnisman kunnen daten. Dat laatste zou best raar zijn, want uit onderzoek blijkt dat vrouwen altijd een iets intelligentere man willen dan zij zelf zijn.
Ik, als hoog opgeleide vrouw, wil dat mensen hoog opgeleide correct schrijven.
Verder wil ik dingen leren over verschijnselen die ik interessant vind, die ik wil begrijpen. Ik wil dus eigenlijk gewoon mezelf ontwikkelen in een richting, waarvan ik denk dat die mij ligt. Op een niveau waarbij ik het gevoel heb dat het me uitdaagt. En dat is in mijn geval nu eenmaal een hoog niveau, dat jij blijkbaar onder de noemer 'hoogopgeleiden' plaatst.

Verder wil ik nog even opmerken, dat het me nogal voor het hoofd stoot, dat je net doet alsof vrouwen alles wat ze doen, enkel en alleen doen om mannen te plezieren of te krijgen. We zijn geen breinloze opblaaspoppen, weet je...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  Redactie Games woensdag 16 november 2005 @ 02:02:08 #59
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32304626
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:00 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dus?
En neen, ik zeg ook niet dat ze niet veeleisend mogen zijn. Maar dat ik het enkel wel af en toe storend vind en dat ze het te ver doordrijven
pi_32304631
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:55 schreef LaZZ het volgende:
Hoogopgeleide vrouwen wilden gewoon nog niet gelijk aan het werk of kinderen baren en wilden graag nog even een slag in de rondte neuken.

Dat wilden ze, zijn ze klaar, dan gaan ze even werken, bemerken ze dat ze te zwak zijn om af en toe 60+ u p/w te draaien en gaan ze alsnog baren, eten koken en de was doen.

Die van dat stofzuigen was ook een goeie.
Maar serieus, lijkt mij frappant. Zal vast gebeuren, maar ik denk dat het oha minder voor zal komen.
  woensdag 16 november 2005 @ 02:03:45 #61
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32304636
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:00 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dus?
Dat een vrouw denk het perfecte te kunnen vinden terwijl dat er niet is. Vrouwen hebben soms iets teveel idealen op dat gebied, weet ik uit ervaring.

'je bent niet altijd even lief'
  Redactie Games woensdag 16 november 2005 @ 02:05:55 #62
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32304651
Hadden vrouwen nou ook niet altijd idee dat ze "speciaal/uniek" willen zijn. Maar omdat ze juist allemaal zo denken, dat ze weer allemaal op elkaar lijken?
  woensdag 16 november 2005 @ 02:06:05 #63
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32304653
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:02 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Die van dat stofzuigen was ook een goeie.
Maar serieus, lijkt mij frappant. Zal vast gebeuren, maar ik denk dat het oha minder voor zal komen.
Hehe.
En dat denk ik dus niet, en dat meen ik ook serieus. Kijk maar eens over 20 jaar wat de lichting die nu de arbeidsmarkt opgaat zal gaan doen. Het is een feit dat het percentage mannen dat nog aan het werk is dan veel hoger ligt dan dat van de vrouwen, die dan meestal thuiszitten, of net herintreden, nu de laatste kinderen gaan puberen.
  woensdag 16 november 2005 @ 02:06:29 #64
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32304655
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef Croupouque het volgende:
Vrouwen met een hoge opleiding willen precies hetzelfde als alle andere vrouwen.
Martin Gaus, die van top tot teen kaalgeschoren, liggend in een badkuip vol bedorven bosbessenjam en met twee wortels in zijn neus een rivierkreeft op zijn hoofd slaat op het ritme van "Hoebahoebahoebahop,hop,hop" van Dennie Christiaan en de marsupilami. Moet ik dat nou iedere keer weer uitleggen?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 16 november 2005 @ 02:07:54 #65
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32304666
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hadden vrouwen nou ook niet altijd idee dat ze "speciaal/uniek" willen zijn. Maar omdat ze juist allemaal zo denken, dat ze weer allemaal op elkaar lijken?
Ja, ga maar lekker theo maassen quoten.

Maar willen mannen niet ook allemaal beter zijn dan alle andere mannen? Typisch 'haantjesgedrag'? Dus met andere woorden, dan kun je dit topic op de hele mensheid betrekken.

Wat een onzin, allemaal, zeg!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32304673
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:06 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Hehe.
En dat denk ik dus niet, en dat meen ik ook serieus. Kijk maar eens over 20 jaar wat de lichting die nu de arbeidsmarkt opgaat zal gaan doen. Het is een feit dat het percentage mannen dat nog aan het werk is dan veel hoger ligt dan dat van de vrouwen, die dan meestal thuiszitten
Oooh was het maar vast zo ver! Ik kan niet wachten
  Redactie Games woensdag 16 november 2005 @ 02:10:10 #67
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32304681
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:07 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Ja, ga maar lekker theo maassen quoten.

Maar willen mannen niet ook allemaal beter zijn dan alle andere mannen? Typisch 'haantjesgedrag'? Dus met andere woorden, dan kun je dit topic op de hele mensheid betrekken.

Wat een onzin, allemaal, zeg!
Ik vond het anders wel een goede quote en je bent een beetje licht ontvlambaar..
  woensdag 16 november 2005 @ 02:12:38 #68
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32304691
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oooh was het maar vast zo ver! Ik kan niet wachten
Schat, jij zit dan allang thuis op onze kinderen te passen, maak je dus maar geen illuss
ies.
  woensdag 16 november 2005 @ 02:13:10 #69
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32304695
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik vond het anders wel een goede quote en je bent een beetje licht ontvlambaar..
Haar toekomst staat d'r niet echt aan, laat d'r maar even spartelen, ik vind dat wel aantrekkelijk.
pi_32304696
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:03 schreef LaZZ het volgende:

Dat een vrouw denk het perfecte te kunnen vinden terwijl dat er niet is. Vrouwen hebben soms iets teveel idealen op dat gebied, weet ik uit ervaring.

'je bent niet altijd even lief'
Met idealistisch zijn (en tevens realistisch ofcourse), is niets mis mee, vind ik althans.
Je kan het altijd proberen toch?

Wie weet dat ze met die tijd wel iets uitgevonden hebben zoals een robotoppas, die je ook nog eens mee naar je werk kan nemen, etc etc. Nee hoor . En anders ga ik gewoon met baby op mijn rug naar mijn werk, in de pauzes geef ik haar (ja, wordt een meisje) even borstvoeding en ondertussen speelt robot huppeldepup met haar terwijl ik mezelf door de boeken wurm met het babygebrabbel op de achtergrond.

En zoniet, ook goed.
Dan huur ik wel mannen en vrouwen in, vooruit
  woensdag 16 november 2005 @ 02:14:00 #71
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32304700
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Tja, ik ben even lichtelijk geïrriteerd door dit soort vreemde beweringen, ja. Maar dan stel ik mezelf even later gerust met het feit dat de mensen die dit soort onzinnigheden stellig beweren op internet-fora, niet bepaald de mensen zijn waar ik me lang aan zou moeten storen, en dan komt er weer een serene rust over mij, en kan ik gezellig mee ouwehoeren. Tot zo, dus.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 16 november 2005 @ 02:15:37 #72
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32304713
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:13 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Met idealistisch zijn (en tevens realistisch ofcourse), is niets mis mee, vind ik althans.
Je kan het altijd proberen toch?

Wie weet dat ze met die tijd wel iets uitgevonden hebben zoals een robotoppas, die je ook nog eens mee naar je werk kan nemen, etc etc. Nee hoor . En anders ga ik gewoon met baby op mijn rug naar mijn werk, in de pauzes geef ik haar (ja, wordt een meisje) even borstvoeding en ondertussen speelt robot huppeldepup met haar terwijl ik mezelf door de boeken wurm met het babygebrabbel op de achtergrond.

En zoniet, ook goed.
Dan huur ik wel mannen en vrouwen in, vooruit
Je noemt nu zelf al het feit dat het ook realistisch moet zijn, en dat is het 'm nou juist madame, dat zijn ze niet.

Dat zie ik bij jou ook weer, een robotoppas, denk je nou echt dat je schattige kindje zich gaat hechten aan zoiets? Weet je überhaupt wel wat het opvoeden van een kind allemaal met zich meebrengt?
pi_32304726
Oh, en voor de sperma ga ik wel naar de take your perfect sperm-spermabank, waar ik een 'uniek' vragenlijstje heb gemaakt welke man zijn zaad ik prefereer!

pi_32304732
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:12 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Schat, jij zit dan allang thuis op onze kinderen te passen, maak je dus maar geen illuss
ies.
Ik heb ontwikkelingspsychologie gedaan dus ook wel handig voor de koters. Niks verloren studie
  woensdag 16 november 2005 @ 02:21:08 #75
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32304746
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:15 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Je noemt nu zelf al het feit dat het ook realistisch moet zijn, en dat is het 'm nou juist madame, dat zijn ze niet.

Dat zie ik bij jou ook weer, een robotoppas, denk je nou echt dat je schattige kindje zich gaat hechten aan zoiets? Weet je überhaupt wel wat het opvoeden van een kind allemaal met zich meebrengt?
Hier moet ik je inderdaad toch even bijspringen...

Ik denk dat als je kinderen wil, je toch óf een man moet hebben die thuis met je kinderen gaat zitten spelen, of dat zelf moet doen. Maar je kunt niet én de zorgende ouder zijn én de werkende mens. Daar lijdt óf je werk, óf je kind onder. Dan kun je nog beter allebei part-time gaan werken en kleiner gaan wonen ofzo.

Maar als je als vrouw hoog opgeleid bent, dan wil dat toch nog niet zeggen dat je ook meteen een carrière vrouw moet zijn? Waarom moet je een opleiding volgen om carrière te maken?

Kun je als mens, niet eens speciaal als vrouw, zijnde, niet gewoon een opleiding volgen omdat je de opleiding wil volgen? Omdat je meer kennis wilt opdoen? Kijk jij naar documentaires op Discovery Chanel omdat dat je handig lijkt voor het uitvoeren van je (toekomstige) beroep?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')