En veelbiedendquote:Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat de hoogopgeleide vrouw misschien soms te eigenwijs, te veeleisend is.
Baren is inderdaad een eitje vergeleken met een beetje werkenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:55 schreef LaZZ het volgende:
Dat wilden ze, zijn ze klaar, dan gaan ze even werken, bemerken ze dat ze te zwak zijn om af en toe 60+ u p/w te draaien en gaan ze alsnog baren, eten koken en de was doen.
Neen, ze mogen best een hoge opleiding volgen maar doe er dan ook wat mee en raak niet meteen in de eerste 2 arbeidsjaren bezwangerd als je gaat werken..quote:Op woensdag 16 november 2005 01:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meneer noedel evenals de TS er het nut niet van inziet voor vrouwen om een hoge opleiding te volgen.
Ik ben blij dat we elkaar daarin gelijk kunnen geven.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Baren is inderdaad een eitje vergeleken met een beetje werken
Kun je ook meer dan alleen sex aanbieden?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kun je ook meer dan alleen sex aanbieden?![]()
Dus?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik gaf aan dat de hoogopgeleide vrouw misschien soms te eigenwijs, te veeleisend is.
Ik, als hoog opgeleide vrouw, wil dat mensen hoog opgeleide correct schrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen eigenlijk? Waarom willen ze hoogopgeleid zijn en carriere maken? Denken ze er betere mannen ermee te krijgen ofzo? Of dat er mannen zijn die enkel op intelligentie vallen? Zoeken ze status of respect voor hun hoogopgeleid zijn? Of willen ze economisch zelfstandig zijn zodat ze ook zonder zorgen de vuilnisman kunnen daten. Dat laatste zou best raar zijn, want uit onderzoek blijkt dat vrouwen altijd een iets intelligentere man willen dan zij zelf zijn.
En neen, ik zeg ook niet dat ze niet veeleisend mogen zijn. Maar dat ik het enkel wel af en toe storend vind en dat ze het te ver doordrijvenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:00 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus?
Een vrouw mag dus niet veeleisend zijn omdat ze een baarmoeder heeft?
Sorry Noodle, maar wat zeg je nou weer allemaal.
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:55 schreef LaZZ het volgende:
Hoogopgeleide vrouwen wilden gewoon nog niet gelijk aan het werk of kinderen baren en wilden graag nog even een slag in de rondte neuken.
Dat wilden ze, zijn ze klaar, dan gaan ze even werken, bemerken ze dat ze te zwak zijn om af en toe 60+ u p/w te draaien en gaan ze alsnog baren, eten koken en de was doen.
Dat een vrouw denk het perfecte te kunnen vinden terwijl dat er niet is. Vrouwen hebben soms iets teveel idealen op dat gebied, weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:00 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus?
Een vrouw mag dus niet veeleisend zijn omdat ze een baarmoeder heeft?
Sorry Noodle, maar wat zeg je nou weer allemaal.
Hehe.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die van dat stofzuigen was ook een goeie.
Maar serieus, lijkt mij frappant. Zal vast gebeuren, maar ik denk dat het oha minder voor zal komen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef Croupouque het volgende:
Vrouwen met een hoge opleiding willen precies hetzelfde als alle andere vrouwen.
Martin Gaus, die van top tot teen kaalgeschoren, liggend in een badkuip vol bedorven bosbessenjam en met twee wortels in zijn neus een rivierkreeft op zijn hoofd slaat op het ritme van "Hoebahoebahoebahop,hop,hop" van Dennie Christiaan en de marsupilami. Moet ik dat nou iedere keer weer uitleggen?
Ja, ga maar lekker theo maassen quoten.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hadden vrouwen nou ook niet altijd idee dat ze "speciaal/uniek" willen zijn. Maar omdat ze juist allemaal zo denken, dat ze weer allemaal op elkaar lijken?
Oooh was het maar vast zo ver! Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe.
En dat denk ik dus niet, en dat meen ik ook serieus. Kijk maar eens over 20 jaar wat de lichting die nu de arbeidsmarkt opgaat zal gaan doen. Het is een feit dat het percentage mannen dat nog aan het werk is dan veel hoger ligt dan dat van de vrouwen, die dan meestal thuiszitten
Ik vond het anders wel een goede quotequote:Op woensdag 16 november 2005 02:07 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Ja, ga maar lekker theo maassen quoten.
Maar willen mannen niet ook allemaal beter zijn dan alle andere mannen? Typisch 'haantjesgedrag'? Dus met andere woorden, dan kun je dit topic op de hele mensheid betrekken.
Wat een onzin, allemaal, zeg!
Schat, jij zit dan allang thuis op onze kinderen te passen, maak je dus maar geen illussquote:Op woensdag 16 november 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oooh was het maar vast zo ver! Ik kan niet wachten
Haar toekomst staat d'r niet echt aan, laat d'r maar even spartelen, ik vind dat wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel een goede quoteen je bent een beetje licht ontvlambaar..
Met idealistisch zijn (en tevens realistisch ofcourse), is niets mis mee, vind ik althans.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:03 schreef LaZZ het volgende:
Dat een vrouw denk het perfecte te kunnen vinden terwijl dat er niet is. Vrouwen hebben soms iets teveel idealen op dat gebied, weet ik uit ervaring.
'je bent niet altijd even lief'![]()
Tja, ik ben even lichtelijk geïrriteerd door dit soort vreemde beweringen, ja. Maar dan stel ik mezelf even later gerust met het feit dat de mensen die dit soort onzinnigheden stellig beweren op internet-fora, niet bepaald de mensen zijn waar ik me lang aan zou moeten storen, en dan komt er weer een serene rust over mij, en kan ik gezellig mee ouwehoeren. Tot zo, dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel een goede quoteen je bent een beetje licht ontvlambaar..
Je noemt nu zelf al het feit dat het ook realistisch moet zijn, en dat is het 'm nou juist madame, dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met idealistisch zijn (en tevens realistisch ofcourse), is niets mis mee, vind ik althans.
Je kan het altijd proberen toch?
Wie weet dat ze met die tijd wel iets uitgevonden hebben zoals een robotoppas, die je ook nog eens mee naar je werk kan nemen, etc etc. Nee hoor. En anders ga ik gewoon met baby op mijn rug naar mijn werk, in de pauzes geef ik haar (ja, wordt een meisje) even borstvoeding en ondertussen speelt robot huppeldepup met haar terwijl ik mezelf door de boeken wurm met het babygebrabbel op de achtergrond.
![]()
En zoniet, ook goed.
Dan huur ik wel mannen en vrouwen in, vooruit![]()
Ik heb ontwikkelingspsychologie gedaan dus ook wel handig voor de koters. Niks verloren studiequote:Op woensdag 16 november 2005 02:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Schat, jij zit dan allang thuis op onze kinderen te passen, maak je dus maar geen illuss
ies.
Hier moet ik je inderdaad toch even bijspringen...quote:Op woensdag 16 november 2005 02:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je noemt nu zelf al het feit dat het ook realistisch moet zijn, en dat is het 'm nou juist madame, dat zijn ze niet.
Dat zie ik bij jou ook weer, een robotoppas, denk je nou echt dat je schattige kindje zich gaat hechten aan zoiets? Weet je überhaupt wel wat het opvoeden van een kind allemaal met zich meebrengt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |