Een klein kamertje voor 600-750 euro?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan. Vriend van mij zit er nu ook, op een soort campus via de universiteit geregeld. Klein gemeubileerd kutkamertje voor 4/500 pond pm.
Volgens mij is er ook wel wat voor rond de 300pond te regelen, maar je zit toch vast aan een gemeubileerde kamer.quote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef -moi- het volgende:
[..]
Een klein kamertje voor 600-750 euro?als dat echt zo is wordt het flink sparen..
ben je nog steeds van plan te gaan?
Heb t nog ff nagevraagd...zat met ponden en euros in de knoopquote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef -moi- het volgende:
[..]
Een klein kamertje voor 600-750 euro?als dat echt zo is wordt het flink sparen..
okay! Ik schrok alquote:Op woensdag 7 december 2005 12:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb t nog ff nagevraagd...zat met ponden en euros in de knoop![]()
Hij betaalt nu 1150pond voor half september tot eind januari, ong 400e pm dus. Prima te betalen, wel een iets andere prijs-kwaliteit verhouding dan hiero maar ja
Hij zit daar op een soort campus, ook voorbij die curry mile. Owens Park heet het. Genoeg pubs, snackbars en supermarkten in de buurt, maar het is geen centrum.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
okay! Ik schrok al400 euro is wel te doen ja. Zit hij in het centrum? Ik wil extra bacherlorvakken in de richting business / management doen.. ik vind het alleen wel lastig om het uit te zoeken..
maar ik hoorde dat in manchester de kroegen al om half 1 dicht gaan?
Je hebt trams in Manchester.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Dos37 het volgende:
Nog even een vraag hoe is het openbaar vervoer daar.
Heeft Manchester een metro systeem.
of met bussen/taxi
Yep, zie: Engelandquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:35 schreef k_man het volgende:
Hey DT, wat heb jij aan tips voor architectuur, kunst en design in Manchester?
Zo'n 55 pond per kamer. Voor Engelse begrippen niet gek, dacht ik zelf.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:22 schreef MaxPower het volgende:
Ja, dat is het centrum, voorzover ik me de straatnamen kan herinneren.Verder kan je vanaf Picadilly Station erg makkelijk bij Old Trafford komen, dus dat is een voordeel lijkt me. (koop wel een ticket want de controles zijn pittig, zoals ik heb mogen ervaren...
)
Hoe goedkoop is dat hotel als ik vragen mag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |