quote:Op woensdag 16 november 2005 12:34 schreef peristilius het volgende:
Hoi _moder8or_
Xbox heerscht, kinderen hier begrijpen dat niet.![]()
1-0, en dus strafschoppen ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog steeds 1-0 of gaan ze nu strafschoppen nemen?
Laat me de uitslag dan weten zodra het is afgelopenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1-0, en dus strafschoppen ja.
Nederland is daar ook altijd zo goed inquote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
Strafschoppen! Dat vind ik altijd zo zenuwslopend.
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uruguay mist
1-0 in pingels voor Australie nu
Go Hiddinkquote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uruguay mist
1-0 in pingels voor Australie nu
ik heb het allemaal schatquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
XBoxGeen GameCube of Playstation?
Das bijzonder he, een goeie coach?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Hiddink![]()
Desondanks ben ik toch blij dat Australië door is, al is het alleen maar omdatEmerton
in het nationale team speelt.
Hiddink is gewoon erg goed, jammer dat het een PSV-trainer isquote:Op woensdag 16 november 2005 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Hiddink![]()
Desondanks ben ik toch blij dat Australië door is, al is het alleen maar omdatEmerton
in het nationale team speelt.
Doei.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Daaag![]()
Ik ga ook nuttig doen, nu ik weet dat Aussie door naar het WK is. Ik ga mijn presentatie eens voorbereiden. Misschien nog tot vanavond heren.
Noem me maar peri, dat doet iedereen tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Succes Laniboekje met je voorbereidingen.
En peristillus. (wat een nick). Hoe is het nou als mod?
Dat vind ik ook er jammer, geen deelname aan prijsvragenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Noem me maar peri, dat doet iedereen tegenwoordig.
Ik voel me eigenlijk nog gewoon user.Alleen zet ik nu af en toe ook nog wat slotjes.
Alleen jammer dat ik niet meer met prijsvragen mee mag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |