Yup, ik geloof al 2 aan elke kant. Uruguay is ook redelijk hard namelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoor wel dat de Aussies flink aan het hakken zijn. Al veel overtredingen?
Je games.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het.. vanavond maak ik er 1 aan! Gamespot =![]()
Dank je wel. Er staan ook foute games tussen hoor, zoals.. Spyro, Stuart Little en Spyro: Enter the Dragonfly.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je games.
Kingdom Hearts.
Vrouwen met goede smaak.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je games.
Kingdom Hearts.
Vrouwen met goede smaak.
Getuigd van goede smaakquote:Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nippon Ichi Software
How cutequote:Op woensdag 16 november 2005 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dank je wel. Er staan ook foute games tussen hoor, zoals.. Spyro, Stuart Little en Spyro: Enter the Dragonfly.
Toen ik een lief klein meisje was vond ik Spyro helemaal the bombEn achter Stuart Little zit een verhaal.. vriendin van me zei dat ze een muis voor me gekocht had omdat ik zo verzot ben op muisjes en ratten.. kreeg ik die game
![]()
Een late goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
Goedemorgen.
Straks om kwart voor 3 wat toetsen enzo, ff leren straks
Kutcamera is waar.. en gummishipquote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Tain het volgende:
Kingdom Hearts = leuk bedacht + kutcamera = kutspel
Heey lanikoekjequote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een late goedemorgen![]()
Heerlijk he.. zo een toetsenweek. Ik heb een vrij rustige dag op stage, ik moet nu op het dochtertje van een collega passen![]()
Bernie!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heey lanikoekje
Naja, ik hoor nu ook te leren hoor![]()
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Tain het volgende:
Kingdom Hearts = leuk bedacht + kutcamera = kutspel
Ik ga nu niet leren, doe ik vanavond wel ofzowquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie!
Succes met leren he.. als je er zo aan begint
Ik krijg juist te horen dat deel 2 slechter zou zijn.. Ach, verslaafd als ik ben.. ik koop dat spel toch wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.
Ze hoeven alleen die camera al te verbeteren en je hebt al een speelbaar spelquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.
Camera schijnt beter te zijn en Gummi ship is weg geloof ik. Nou, veel beter wordt het niet danquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik krijg juist te horen dat deel 2 slechter zou zijn.. Ach, verslaafd als ik ben.. ik koop dat spel toch wel.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef Laniboekje het volgende:
Roy.. hoe is het met Australië - Uruguay. Nog steeds 1-0?
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef peristilius het volgende:
Iedereen zeikt teveel op Kingdom Hearts!
Het is toch wel mijn favo game denk ik.
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaasquote:Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik verveel me, ohwjah, ik moet Napoleon Dynamite nog kijken en er staat een gigantische afwas![]()
Coolquote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |