Mn zusje is ook kreeft. Zegt genoeg over je karakterquote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben een Kreeft en volgens mijn horoscoop deze week ga ik discussieren over wereldzaken en moet ik me niet persoonlijk aangevallen voelen als er kritiek op me komt![]()
Je zusje is zeker ook net zo lief als mij?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn zusje is ook kreeft. Zegt genoeg over je karakter
Zo heel af en toequote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je zusje is zeker ook net zo lief als mij?
Maar ja, wat zijn wereldzaken? Alles kan daar wel onder vallen. Dat ik Australië - Uruguay kijk is ook een soort wereldzaak. Het gaat immers om het WK 2006quote:Ik heb het trouwens inderdaad over wereldzaken hier.. kindermisbruik etc. Vaag![]()
Ohw sterf toch rare Feyenoorderquote:
Australiëquote:Op woensdag 16 november 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo heel af en toe
[..]
Maar ja, wat zijn wereldzaken? Alles kan daar wel onder vallen. Dat ik Australië - Uruguay kijk is ook een soort wereldzaak. Het gaat immers om het WK 2006
Gekke boerquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw sterf toch rare Feyenoorder
Primaquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
AustraliëHou me wel even op de hoogte, wil je? Ik kan hier geen tv kijken en ik heb ook geen stream op internet.
Maar je mag Roy niet plagen..quote:
Ja, maar hij zei: "Sterf domme Feyenoorder"quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je mag Roy niet plagen..Mess with him and you'll have to deal with me!
![]()
M.a.w. laat de jongen eens fijn voetbal kijken
Ben je al zwanger van Roy dat je hem zo beschermd...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mess with him and you'll have to deal with me!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je mag Roy niet plagen..Mess with him and you'll have to deal with me!
![]()
M.a.w. laat de jongen eens fijn voetbal kijken
Dat zei ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 10:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei: "Sterf domme Feyenoorder"
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben je al zwanger van Roy dat je hem zo beschermd...
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk he!
Ik weet het.. vanavond maak ik er 1 aan! Gamespot =quote:Op woensdag 16 november 2005 10:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet trouwens een ign games pagina maken, die van gamespot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |