Maartquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef peristilius het volgende:
Maart, toch Roy.
Gefeliciteerd nog Chanty en alvast gefeliciteerd mordra.
En nu niet meer zoveel baggeren, veel te vermoeiend.
Komend weekend al hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef Steeven het volgende:
Over 6 maanden zijn alle NGC-bezitters 'jarig'.
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
goedemorgen
Tja.. carnaval + drank = dronken, blije mensen =quote:Op woensdag 16 november 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen allemaalMordra jarig? Gefeliciteerd!
Wat veel jarigen deze periode heAllemaal carnavalskindertjes?
Ik ken mensen die op 5 dec jarig zijn en iemand die op 31 dec jarig is. Dat zijn pas verrrotte dataquote:Op woensdag 16 november 2005 09:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tja.. carnaval + drank = dronken, blije mensen =Hahaha..
Lijkt me trouwens wel minder.. jarig zijn zo rond de feestdagen. Maar ja, zelf ben ik in de zomer jarig en dan is altijd iedereen op vakantie![]()
5 december gaat dan nog wel.. niet iedereen viert meer Sinterklaas. Maar 31 december?! Dat is echt.. zo klote gewoon. Je kan het beste jarig zijn in het voorjaar: kans op lekker terrasweer, weinig mensen zijn op vakantie, geen echte speciale data's.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken mensen die op 5 dec jarig zijn en iemand die op 31 dec jarig is. Dat zijn pas verrrotte data![]()
Ikzelf ben wel tevreden met Maart. Tis altijd tussen carnaval en Pasen in. Bovendien is er nooit iemand op vakantie dan.
Ja, hahahaha, als er een horoscoop op tv wordt voorgelezen zit ik altijd te wachten tot ik godver eens aan de beurt benquote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben zelfs 03-03 jarig, wel discriminatie dat Vissen altijd achteraan in de horoscoop komen
Nou, heel vroeger was Maart de eerste maand van het jaar (vandaar dat Februari de schrikkeldag kreeg). Vissen begint natuurlijk in febrauari, dus zal daarom wel zijn?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef HomerJ het volgende:
Waarom eigenlijk? Je zou toch eerder denken dat wij als 3e kwamen en de mensen in November-December als laaste komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |