die kerel heeft toch niets in te brengen, ik ben hier de baas want ik ben een kwaliteitsuser en ik bepaal wat er hier gebeurdquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:22 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Als het mag wel maar het mag niet van Roi... die vindt mij niet lief.
Uhuh.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
die kerel heeft toch niets in te brengen, ik ben hier de baas want ik ben een kwaliteitsuser en ik bepaal wat er hier gebeurd
tain is mijn kloon, daarvoor Dr.Daggla en nu is MMarSu mijn kloon.... ik moet de gam posters immers in bedwang houden, maar diet mag je niet doorvertellen hoor
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
die kerel heeft toch niets in te brengen, ik ben hier de baas want ik ben een kwaliteitsuser en ik bepaal wat er hier gebeurd
tain is mijn kloon, daarvoor Dr.Daggla en nu is MMarSu mijn kloon.... ik moet de gam posters immers in bedwang houden, maar diet mag je niet doorvertellen hoor
geen nood, als je iets tussen sub tags plaatst onder een quote kunnen de andere users het niet lezenquote:
2 dagen na Sinterklaasquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:25 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is wel een leuke slowchat geworden. Is al zo sinds ik mod ben
. Maarrem, ik ben 7 December jarig.
Toen wist ik nog niet dat je een vrouw wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:22 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Als het mag wel maar het mag niet van Roi... die vindt mij niet lief.
een vent noemt zich toch geen inkiequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat je een vrouw was![]()
Tja sommige noemen zichzelf ook Bernie..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
een vent noemt zich toch geen inkie
Dacht ik ook eerst van MMaRsu, maar het is echt een gozer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
een vent noemt zich toch geen inkie
Nee wel een machinegeweerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef mordradead het volgende:
zeg roi, loop jij ook al rond met zo'n leuk hip palestijnensjaaltje?
Bernie is ook geen ventquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Tja sommige noemen zichzelf ook Bernie..
Die is van euhm een forum waarvan hier geen hond komt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering, sinds wanneer zijn vrouwen in games mod?
in F&F man... Inkie, hoe staat het met Belacheloos?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben mod in F&F en redactie games.fokquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
jij probeert kwalitatief mee te posten maar dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:29 schreef Cerbie het volgende:
Kheb m'n oude gameboy met tetris en nog wat spelletjes opgezocht, daar kan ik me veel beter mee vermaken dan met de DS of PSP
[insert nostalgie/vroeger was alles beter]
Dank jequote:
Noemmebernie is toch heel mannelijkquote:
Nog altijd geen nieuws.... jammer hequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
in F&F man... Inkie, hoe staat het met Belacheloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |