Die is daar meestal ook zo snel mogelijk weg.quote:
Presentaties zijn altijd saaiquote:Op woensdag 16 november 2005 16:16 schreef peristilius het volgende:
Stonede studenten.
Presentaties zijn gruwelijk saai als je stoned bent.
En als het nog niet saai was, heb ik het wel saaier gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 16:16 schreef peristilius het volgende:
Stonede studenten.
Presentaties zijn gruwelijk saai als je stoned bent.
Goed punt.quote:
Uhhuh, al krijg ik wel een verhoogde hartslag als Iwata een presentatie geeftquote:
Saaie presentatiesquote:Op woensdag 16 november 2005 16:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar gaat het nu over?kort samengevat!
Klinkt erg gay als je het zo zegtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens.. Iwata de Nintendo President? Krijg jij daar een verhoogde hartslag van Roy?
Bij de Burger King?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga overigens naar huis nuStrax lekker uit eten
Lekkerquote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt erg gay als je het zo zegtMaar ja
![]()
Ik ga overigens naar huis nuStrax lekker uit eten
MacDonalds danquote:Op woensdag 16 november 2005 16:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
LekkerWaar? Nee, wss niet de Burger King..
is miyamato vandaag jarig?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
GEFELICITEERD MIYAMOTO MET JE 53STE VERJAARDAG![]()
Augustus 85?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
Augustus 1985Waarom weet ik dat.. Oja, ik wordt er mee doodgegooid door kennissen
En dat is voor de gemiddelde GAM'mer hierquote:Op woensdag 16 november 2005 16:41 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen.. ik ga er vandoorBus halen, eten, gamen, slapen. Perfect avondje voor de boeg.
Daaaag lieve heren
Bier.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:44 schreef mordradead het volgende:
ik las: Perfect avondje voor de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |