Nope, alleen eens een keer gemaakt op gamezone ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef Chanty87 het volgende:
*heeft ook maar eens zoeen IGN Games Collection gebouwd*
Middagquote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag
Zit ik alweer achter de PC
Ga dansen joh! Dat zou ik ook doen als ik niet op de faculteit zou zitten...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag
Tijs die gaat een witte gamecube kopen morgen, en dan koop ik van hem mario football over voor 40 euroquote:Op woensdag 16 november 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga dansen joh! Dat zou ik ook doen als ik niet op de faculteit zou zitten...
Of dat ook maar iets zegtquote:
quote:Favored platform: PC
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
Goedenmiddagquote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag
Nintendo fanboyquote:
Netjes toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
6.5 gehaald op fotografie/photoshop toets
Je maakt wel wat mee vandaag zegquote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had trouwens een stel studentjes vandaag op bezoek voor die presentatie.. het was beter geweest als 1 van hen niet zo geblowd had. Hij lag dubbel toen het dopje van zijn pen omhoog schoot..
De rest van het groepje + ik:![]()
![]()
Wat zag hij eruit zeg.
Ze zit op stage bij de TU. Die ene boer begon opeens Hiddinks z'n naam te noemen enzo, leek wel een verbitterde psv supporter. Hij denkt nu dat hij Guus is.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je maakt wel wat mee vandaag zegBoeren die computers kapot maken en studenten die teveel blowen
Wat voor stage is het in hemelsnaam
Dat is nou het mooie.. ik heb geen cliënt gezien vandaagquote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je maakt wel wat mee vandaag zegBoeren die computers kapot maken en studenten die teveel blowen
Wat voor stage is het in hemelsnaam
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze zit op stage bij de TU. Die ene boer begon opeens Hiddinks z'n naam te noemen enzo, leek wel een verbitterde psv supporter. Hij denkt nu dat hij Guus is.
En TU volk is
Klopt.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis MSN wel hierDie gezellige chats met Bernie, Tijs, Paul, Douwe, Matthijs en iedereen die ik vergeet heersen
IDD! Ik ook! Praten over koetjes en kalfjes enzoquote:Op woensdag 16 november 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis MSN wel hierDie gezellige chats met Bernie, Tijs, Paul, Douwe, Matthijs en iedereen die ik vergeet heersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |