abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32342061
Ik heb de TT en wat berichten maar even geëdit, want volgens mij was het een dikke vette spoiler.
pi_32343336

Wow, nu valt het me pas op hoeveel ze afgevallen zijn allemaal, moet je zien hoe 'dik' Emma's hoofd hier is!

Maar hoeveel afleveringen komen er nog nu? Ik dacht persoonlijk dat maandag dan de een na laatste was en dan dus de finale.. Dat was geloof ik in een studio, maar ik weet het niet zeker.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_32350343
Waarom is dit nu weer een spoiler?? Volgen jullie het spel wel? Emma en Marnix staan in de finale, dat heb je zelf ook kunnen horen. Dat hebben ze bereikt afgelopen uitzending. Er zijn maar drie finaleplaatsen, dus het gaat tussen Marleen en Fleur voor die laatste plaats. Nix geen spoiler; staat ook op de officiële ER site van de Vlaamse TV.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:30:32 #29
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32350408
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom is dit nu weer een spoiler?? Volgen jullie het spel wel? Emma en Marnix staan in de finale, dat heb je zelf ook kunnen horen. Dat hebben ze bereikt afgelopen uitzending. Er zijn maar drie finaleplaatsen, dus het gaat tussen Marleen en Fleur voor die laatste plaats. Nix geen spoiler; staat ook op de officiële ER site van de Vlaamse TV.
Volgens mij ben jij degene die het niet goed gevolgd heeft de laatste jaren. .
In de finale komen altijd 4 mensen, dit jaar dus Marnix, Marleen, Fleur en Emma.
Via 2 of 3 proeven worden hieruit de 2 echte finalisten bepaald, dus de 2 mensen op wie gestemd kan worden.

Vervolgens staat in deze post hoe het waarschijnlijk zal gaan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32350478
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:

[..]

In de finale komen altijd 4 mensen, dit jaar dus Marnix, Marleen, Fleur en Emma.
Via 2 of 3 proeven worden hieruit de 2 echte finalisten bepaald, dus de 2 mensen op wie gestemd kan worden.

Maar er werd maandag wel gezegd dat Marnix en Emma dus al zeker in de finale staan.. Dus dat zouden dan allebei de finaleplaatsen al zijn, en zitten Fleur en Marleen daar nog voor spek en bonen . Dan vind ik zijn uitleg ook wel kunnen.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 17 november 2005 @ 18:34:41 #31
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32350517
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:33 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Maar er werd maandag wel gezegd dat Marnix en Emma dus al zeker in de finale staan.. Dus dat zouden dan allebei de finaleplaatsen al zijn, en zitten Fleur en Marleen daar nog voor spek en bonen . Dan vind ik zijn uitleg ook wel kunnen.
Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.
pi_32350565
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef BVO het volgende:

[..]

Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.
Ah ok
Ziggy played guitar
  donderdag 17 november 2005 @ 18:39:11 #33
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32350635
Maar goed, het kan nu ook weer heel anders gaan hoor, dat weet je nooit bij ER. .
pi_32351057
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik heb het idd niet gevolgd de laatste jaren, je hebt gelijk, mijn excuses. Maar het is dus erg verwarrend. Van de 4 finalisten gaan er 3 naar de finale Goed bezig.
  donderdag 17 november 2005 @ 21:24:03 #35
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32355570
Wie struikelt daar in de ER-promo?!??!?!??? !

Gaat er iemand een ander in zijn/haar val meesleuren?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 17 november 2005 @ 22:05:41 #36
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32356986
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
precies zo is het....

nu komt ma. eerst de proef met de balk, de winnaar gaat door...
dan komt er nog een proef tussen de laatste drie, ook daarvan gaat de winnaar door.

deze twee winnaars zijn de uiteindelijke finalisten,
alle afvallers sinds de samensmelting mogen een positieve stem uitbrengen
en degene met de meeste stemmen is uiteraard de winnaar!!
pi_32357065
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Zhenar het volgende:
Wie struikelt daar in de ER-promo?!??!?!??? !

Gaat er iemand een ander in zijn/haar val meesleuren?
Dat boeit toch niet zo? Degene die als eerste valt is af... dus ja als je dan iemand meeneemt maakt niet meer uit lijkt me dan? Of is er nog een prijs voor de winnaar?
  donderdag 17 november 2005 @ 22:46:58 #38
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32358206
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat boeit toch niet zo? Degene die als eerste valt is af... dus ja als je dan iemand meeneemt maakt niet meer uit lijkt me dan? Of is er nog een prijs voor de winnaar?
de winnaar hoort bij de laatste twee, dus iemand meetrekken lijkt me vrij onvergeeflijk
pi_32363290
Mag dat? Lijkt me sterk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:12:23 #40
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_32364280
great...

Marleen en Emma zijn nietszeggende meeloopsters. Emma wist niet hoe snel ze zich in het Belgen verbond moest storten, en hoe diep ze zich in moest likken bij die obsessieve randdebiel Maxime, en ze heeft de rest van de expeditie ook geen zak meer uitgevoerd dat de moeite van het noemen waard is.

Marleen is van hetzelfde laken pak, een nietszeggende meeloopster, maar zij likte zich vooral in bij John en Carl op het eiland, maar toen eenmaal bleek dat Carl niet zo populair was op het andere eiland sloeg ze om als een blad in de wind, en wist ze niet hoe snel ze moest overlopen en haar voormalige teamgenoot moest afvallen.

Fleur, knap meisje, grappig ook... maar echt veel kan ik er niet over vertellen.

Marnix, urgh, verdiende winnaar al vanaf de samensmelting, sterker nog, vanaf de herindeling. Maar ik kan niet het gevoel onderdrukken dat nu, weken voor de finale, de uitslag al vaststaat. Jajaja ik weet dat hij de tweede Jezus is, maar kan het zo mogelijk NOG saaier?

Ik heb ook helemaal niet het idee dat ik iets mis hier, de uitslag staat vast, en is of aan anticlimax, of een grotere anticlimax

Of Marnix wint, en dan hebben we een anti-climax omdat iedereen het al aan zag komen vanaf de herindeling dat hij de winnaar zou moeten zijn, dus met andere woorden, als hij wint, dan zijn de afgelopen tig weken een saaie oefening geweest om tijd op te vullen.

Marleen of Emma wint, jottem, twee niemandalletjes. Die winnen en het spel laat weer eens zien hoe inhoudsloos het kan zijn, en hoe onterecht. Een anticlimax, omdat je het geen van die twee gunt, omdat ze geen van beiden recht hebben op de titel, en omdat ze geen zak hebben uitgevoerd behalve zichzelf in te likken bij een sterke man.

Fleur wint, joecheee, Fleur wie?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_32431854
Leuk artikel over Esther, bedankt Liejannuh!
pi_32431947
Morgen dus
pi_32433833
nog 24,5 uur
pi_32434721
Ik hoop dat Marnix van die balk valt. Dat die 3 grijze muizen overblijven. Dan valt er tenminste nog wat te zeiken. Sterker nog ik hoop dat de allergrootste kneuzin wint.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32439397
@Cairon, precies wat je zegt!! allemaal vieze meelopers met de persoon die populair is. is natuurlijk gewoon, likken bij de persoon die goed ligt. wel blij dat dat mama-kindje eruit is. opges@$#@rt. die emma heeft echt helemaal niks gedaan. sinds ze zelf eindelijk haar eten moest gaan zoeken doet ze tenminste iets. laat fleur dan maar winnen ja. nog de leukste opmerkingen van gehoord deze keer, tenminste nog om kunnen lachen. ook geen echte ER'er echter.
pi_32452736
bij de voorstukjes zie je de hele tijd marnix van de balk aflazeren en fleur meenemen in zijn val!
How annoying dat je dat al te zien krijgt
pi_32457623
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef fayle het volgende:
bij de voorstukjes zie je de hele tijd marnix van de balk aflazeren en fleur meenemen in zijn val!
Fijn dat je dat zegt, ik heb het namelijk nog niet gezien.
sig verwijderd door FA
pi_32457870
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef fayle het volgende:
Nee, hij lazert er niet af, hij verliest (tijdelijk) zijn evenwicht. Ze laten heus niet zien wie er al afvalt.
  maandag 21 november 2005 @ 19:57:23 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32460924
Nog ruim een half uurtje
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32461878
Nog even de reclame door en dan....................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')