Volgens mij ben jij degene die het niet goed gevolgd heeft de laatste jaren.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom is dit nu weer een spoiler?? Volgen jullie het spel wel? Emma en Marnix staan in de finale, dat heb je zelf ook kunnen horen. Dat hebben ze bereikt afgelopen uitzending. Er zijn maar drie finaleplaatsen, dus het gaat tussen Marleen en Fleur voor die laatste plaats. Nix geen spoiler; staat ook op de officiële ER site van de Vlaamse TV.
Maar er werd maandag wel gezegd dat Marnix en Emma dus al zeker in de finale staan.. Dus dat zouden dan allebei de finaleplaatsen al zijn, en zitten Fleur en Marleen daar nog voor spek en bonenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het niet goed gevolgd heeft de laatste jaren..
In de finale komen altijd 4 mensen, dit jaar dus Marnix, Marleen, Fleur en Emma.
Via 2 of 3 proeven worden hieruit de 2 echte finalisten bepaald, dus de 2 mensen op wie gestemd kan worden.
Vervolgens staat in deze post hoe het waarschijnlijk zal gaan.
Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar er werd maandag wel gezegd dat Marnix en Emma dus al zeker in de finale staan.. Dus dat zouden dan allebei de finaleplaatsen al zijn, en zitten Fleur en Marleen daar nog voor spek en bonen. Dan vind ik zijn uitleg ook wel kunnen.
Ah okquote:Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.
Ik heb het idd niet gevolgd de laatste jaren, je hebt gelijk, mijn excuses. Maar het is dus erg verwarrend. Van de 4 finalisten gaan er 3 naar de finalequote:Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het niet goed gevolgd heeft de laatste jaren..
In de finale komen altijd 4 mensen, dit jaar dus Marnix, Marleen, Fleur en Emma.
Via 2 of 3 proeven worden hieruit de 2 echte finalisten bepaald, dus de 2 mensen op wie gestemd kan worden.
Vervolgens staat in deze post hoe het waarschijnlijk zal gaan.
precies zo is het....quote:Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.
Dat boeit toch niet zo? Degene die als eerste valt is af... dus ja als je dan iemand meeneemt maakt niet meer uit lijkt me dan? Of is er nog een prijs voor de winnaar?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Zhenar het volgende:
Wie struikelt daar in de ER-promo?!??!?!???!
Gaat er iemand een ander in zijn/haar val meesleuren?
de winnaar hoort bij de laatste twee, dus iemand meetrekken lijkt me vrij onvergeeflijkquote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat boeit toch niet zo? Degene die als eerste valt is af... dus ja als je dan iemand meeneemt maakt niet meer uit lijkt me dan? Of is er nog een prijs voor de winnaar?
Fijn dat je dat zegt, ik heb het namelijk nog niet gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef fayle het volgende:
bij de voorstukjes zie je de hele tijd marnix van de balk aflazeren en fleur meenemen in zijn val!
How annoying dat je dat al te zien krijgt
Nee, hij lazert er niet af, hij verliest (tijdelijk) zijn evenwicht. Ze laten heus niet zien wie er al afvalt.quote:Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef fayle het volgende:
bij de voorstukjes zie je de hele tijd marnix van de balk aflazeren en fleur meenemen in zijn val!
How annoying dat je dat al te zien krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |