Weet je, voor ze begonnen met bouwen werden ook alle insecten in de FEC verdelgd...het is een concentratiekamp voor dieren...quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Die debiel was nog sportschutter ook. ik hoop dan de KNSA hem royeerd.
het IS een levend iets hoor. goe dan dat het zo ver komt.
En dat allemaal ten koste van een zooi mensen die het mooi vinden om gekleurde steentjes om te zien vallen.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Weet je, voor ze begonnen met bouwen werden ook alle insecten in de FEC verdelgd...het is een concentratiekamp voor dieren...![]()
ik hoor net dat de huismus zelf niet beschermd is maar verwanten van de huismus welquote:Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef jimjim1983 het volgende:
hoorde net trouwens dat de mus binnenshuis niet beschermd is!
jaquote:Op donderdag 17 november 2005 17:52 schreef Eveli het volgende:
[..]
En dat allemaal ten koste van een zooi mensen die het mooi vinden om gekleurde steentjes om te zien vallen.![]()
De huismus (Passer domesticus) staat gewoon op de rode lijst en is dus beschermd.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:57 schreef bonke het volgende:
ik hoor net dat de huismus zelf niet beschermd is maar verwanten van de huismus welen dat zijn er veel hoor
Wat vind jij leuk als ik vragen mag? Bijna overal gaat wel eens een diertje dood namelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 17:52 schreef Eveli het volgende:
[..]
En dat allemaal ten koste van een zooi mensen die het mooi vinden om gekleurde steentjes om te zien vallen.![]()
Dat is offtopicquote:Op donderdag 17 november 2005 18:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk als ik vragen mag?
ook binnenshuis?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:06 schreef NewOrder het volgende:
[..]
De huismus (Passer domesticus) staat gewoon op de rode lijst en is dus beschermd.
Dat kan jij wel vinden, maar dat is WEL on topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
twee topics ontopic doorgaan over een mus die doodgeschoten is vind ik ook wat overdreven![]()
Hij zat niet in een huis.....quote:
Als jij nou eens niet zo selectief zou lezen, zou je wellicht ook nog eens serieus genomen worden...quote:
het was geen domme reactie, want een hal is niet hetzelfde als een huis.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef bonke het volgende:
als jij geen domme reacties geeft hoef ik ook niet selectief te te lezen he
binnenshal klinkt niet, dwaasjequote:Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
het was geen domme reactie, want een hal is niet hetzelfde als een huis.![]()
als ik op kantoor ben is het toch ook niet binnenshuis? wat zeur je nou?quote:
als jou baas je een geheimpje op kantoor verteld dan zal die misschien ook zeggen om het binnenshuis te houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik op kantoor ben is het toch ook niet binnenshuis? wat zeur je nou?
Dat lijkt me sterk. Hij zal eerder zeggen om het stil te houden of niet uit de school te klappenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef bonke het volgende:
[..]
als jouW baas je een geheimpje op kantoor verteld dan zal die misschien ook zeggen om het binnenshuis te houden
kortom, niet verder vertellen![]()
komt op het zelfde neer ( maar dat snap je denk ik niet )quote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Hij zal eerder zeggen om het stil te houden of niet uit de school te klappen![]()
Gut je meent het.... (ow je schijnt me te kennen, dat je over me kan oordelen?)quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef bonke het volgende:
[..]
komt op het zelfde neer ( maar dat snap je denk ik niet )
eigenlijk wil ik je niet eens kennenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gut je meent het.... (ow je schijnt me te kennen, dat je over me kan oordelen?)
Vooroordelen, enkel vooroordelen! En als jij niet kan accepteren dat mensen wel eens een andere mening hebben dan de jouwe, heb je nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef bonke het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik je niet eens kennen
en ik kan over je oordelen omdat je van die rare reply's neerzet
voor onzinnige meningen heb ik geen respectquote:Op donderdag 17 november 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooroordelen, enkel vooroordelen! En als jij niet kan accepteren dat mensen wel eens een andere mening hebben dan de jouwe, heb je nog een lange weg te gaan.![]()
Noem maar een paar onzinnige dingen die ik gezegd heb. Feitelijke onzinnigheden dan he?! Niet dingen die JIJ onzinnig vindt.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef bonke het volgende:
[..]
voor onzinnige meningen heb ik geen respect
zet er es een neer waar ik wel respect voor op kan brengen
das 1quote:Klopt. En ik vind het gewoon onzin dat 23.000 van de circa 4.3 miljoen steentjes omvallen en dat er dan maar besloten wordt om het vogeltje neer te schieten (zonder vergunning en dus strafbaar) ipv iets meer geduld bij het proberen te vangen van het vogeltje.
quote:p dinsdag 15 november 2005 22:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat jij de volgende keer best de kosten wil vergoeden om het diertje in leven te laten houden?
das 2quote:Als ik het op kan brengen? Waarom niet? Al is het natuurlijk hun eigen stomme schuld.
das 3quote:makkelijkste vooral ja. Tja er schijnt nogal bewijs te zijn dat ie er dan meer had omgegooid...
das 4quote:Ze hadden m kunnen lokken met eten.... Zo moeilijk lijkt me dat niet. Je moet alleen wat geduld hebben. Het mag ook wel aangenomen worden dat deze mus zich vooral bovenin ophield. Tenminste vogels in sporthallen doen dat ook....dus meer stenen om laten vallen valt ook te bezien.
Het is een FEIT dat ze dat hadden kunnen doen, maar dat hebben ze niet gedaan. Je wilt gewoon niet een mening van een ander respecteren. Dat is jouw probleem.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef bonke het volgende:
die onwaarschijnlijke feitelijkheden die jij post zijn juist jou meningen
neem nou die ene met dat " ze hadden em kunnen lokken met eten "
tuurlijk, probeer thuis je kanariepietje maar es te vangen als ie ze kooitje ontvlucht is
ps: duty calls
ik ben weg![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik hoorde dat ie dan niet beschermd was
maarja de bron was wel een beetje vaag![]()
Welk bewijs is daar voor?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:50 schreef jimjim1983 het volgende:
en een mus lokken met eten lukt echt niet
pak jij maar een stukje brood en ga eens in de tuin zitten, echt niet dat er een mus naar je toekomtquote:
Precies... Achternagezeten... dus iedereen die hal uit... stukje brood ergens neerleggen ofzo en dan wachten... Met geduld was het wellicht gelukt. Maar ja, dat paste niet in de planning.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
pak jij maar een stukje brood en ga eens in de tuin zitten, echt niet dat er een mus naar je toekomt
nee maar serieus, zo'n beest is doodsbang, net een vage hal binnengevlogen, achterna gezeten door debielen, tegen een paar stenen die bijna even groot zijn als hemzelf aangevlogen en dan denk je serieus dat ie nog aan eten denkt en dat zelfs zou durven aannemen van een mens?
dan wachten..........en dan gaat ie vanzelf wel wegquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... Achternagezeten... dus iedereen die hal uit... stukje brood ergens neerleggen ofzo en dan wachten... Met geduld was het wellicht gelukt. Maar ja, dat paste niet in de planning.![]()
Als ie in de buurt is, moet je m natuurlijk wel vangenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan wachten..........en dan gaat ie vanzelf wel weg
ah gossiequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ie in de buurt is, moet je m natuurlijk wel vangen![]()
Maar goed we zullen nooit weten of het zou werken, want ze hebben het niet gedaan en de mus is dood![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet echt![]()
wel een beetje hoor.
maarja, niet echt heel zielig ofzo![]()
Een beetje zielig is ook zieligquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet echt![]()
wel een beetje hoor.
maarja, niet echt heel zielig ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |