(disclaimer) schrijver dezes neemt afstand van de mogelijke suggestie dat er hier wordt opgeroepen om te komen tot stemafspraken...ik ga er gewoon vanuit dat ik recht heb op de punten van "PC" en dus niet dat ik daar op aanstuur!!
PC eend.....ik deel je bezorgdheid. Ook ik heb weinig vertrouwen in een eerlijke en open strijd zolang APK samen met cuall elke dag de regels van het spel veranderen en mensen te pas en te onpas punten afpakken danwel toekennen. Je realisme is altijd al een sterk punt geweest en ook dit keer zit je met je verdachtmakingen waarschijnlijk bovenop de feiten. Ik kan echter niet toestaan dat je dit spel verlaat. Ik heb jouw punten veels te hard nodig en daarvoor krijg je van mij vanavond 2 van mijn zuur te verdienen plusjes ++ . Dit kan ik gezien het verloop van de puntentellingen van de afgelopen weken nog zeker een dag of 3 herhalen zonder in de gewetensbezwaren te komen dus ik zou zeggen...kijk naar je huidige puntenaantal en doe de maths...
Lovebear en tamrah...leuke pogingen om mij gunstig te stemmen en zoals beloofd..indien dit gedurende een (veel) langere periode wordt volgehouden zal hier onherroepelijk een passende beloning op volgen
(het proces zou door jullie evt wat versneld kunnen worden if you show me some titties
, maar ik vind het ordinair om daar ronduit om te vragen en doe dat dus ook niet.)
Mauricio...je bescheidenheid siert je...althans...datgene wat ik als bescheidenheid meen te mogen herkennen. Niet schreeuwerig op de voorgrond, maar immer aanwezig en in de luisterstand.......ik meen ook wat ..laten we het noemen: "uitspraken ingegeven door jeugdige overmoed" van uw pen te hebben zien verschijnen, maar deze zijn u vergeven.........let wel......."nu nog wel" .....uiteraard kan dit in een later stadium als een boomerang bij u terugkeren.
![]()
Desalniettemin vanavond 2 ++ voor jou.
![]()
Versabommie...tsja...wat kan ik vanavond nog voor positiefs tegen je zeggen na je gisteren eerst onverwacht vol in de kloten geschopt te hebben ? Niets he ? nee dat dacht ik al...de overgang zou te snel en te onverwacht zijn...vanavond dan ook geen punten voor jou, maar zie deze beoordeling maar als een geleidelijke overgang naar wat rustiger vaarwater.
![]()
Maar pas op...ik zie je als een sterke persoonlijkheid en dat betekent dat "mocht' er een algehele verzoening tot stand worden gebracht je niet vreemd zou moeten opkijken dat je van achteren word geraakt door "friendly fire"
PH 52...tssk beweren dat er niet zoiets staat beschreven als een PI uitleg....en wat is dit dan-->
Boven dat venster zie je een aantal icoontjes (of posticons, zoals we ze noemen). Je kunt het rondje naast een van die icoontjes aanklikken om het desbetreffende icoontje bij je post te plaatsen.Dit opzoeken kostte mij ca 15 minuten...het zat nogal diep verborgen in de faq
![]()
.voor het verspillen van mijn tijd krijg jij vanavond dan ook de "joost" toegekend 2 --
Isabeau: 53
Scanman: 49
Snaptnix: 45
M-en-A :43
Gert: 43
Teamlead: 41
Day: 39
Kleintje: 39
Flugeltje: 39
Sanne: 38
Pinball: 37
Versabommie: 35