Ach, het was in 1988, dus ik kan er inmiddels mee leven.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
Dat laatste zou ik nooit doen![]()
Ben blij dat ik niet ben begonnen om hele familie's erbij te halen![]()
PS, sterkte![]()
je zal d'r ook wel geen haar op hebben he? op een snelweg groeit immers ook geen gras..pffffffffffquote:Op woensdag 16 november 2005 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
nee daar heb ik het niet mee gedaan
![]()
Is dat wat ze op de Rotary doenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat zijn moeder een hoer zou zijn. [afbeelding]
Dankjewel voor het compliment!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
vér voor jou tijd Demins, was in '73 /'74
Op de bouw wel ja maar daar werken alleen maar ezelsquote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
kwestie van doorduwen....kep op de bouw geleerd:"met geweld neuk je een ezel!"
Mijn oma zei altijd al: "Beter een koelkastrover dan een papegaaienneuker. En nu buitenspelen jij."quote:Op woensdag 16 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ren jij maar snel weg, jij bent de bron van al deze onmin!
Vieze koelkastrover!
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
Is dat wat ze op de Rotary doenDacht sherry drinken, golfen en kaarten
![]()
Ga mijn moeder nu toch heel anders bekijken (en meer zakgeld vragen)![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zal d'r ook wel geen haar op hebben he? op een snelweg groeit immers ook geen gras..pffffffffff
Gooooooaaaaaaaaaaaaaaaaallllll!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
Op de bouw wel ja maar daar werken alleen maar ezels![]()
Mijn opa zei altijd: Beter een zus als hoer, dan een rotterdammer als broer!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd al: "Beter een koelkastrover dan een papegaaienneuker. En nu buitenspelen jij."
Maar hij niet meerquote:Op woensdag 16 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, het was in 1988, dus ik kan er inmiddels mee leven.
Niks mis met rotterdammers hoor...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef versabommie het volgende:
Mijn opa zei altijd: Beter een zus als hoer, dan een rotterdammer als broer!
Hell, ik ben er zelfs met 1 getrouwdquote:Op woensdag 16 november 2005 01:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niks mis met rotterdammers hoor...![]()
Hee, de mijne ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: Beter een zus als hoer, dan een rotterdammer als broer!
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
jij snapt er dus niks van Bommie
![]()
Ik zei MEE gedaan, niet OP gedaan,
bespaar ons de details, bejaardensex is zoooooooo 1920!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent toch wel grappig, jammer van die minpunten die je vanaf nu tot 2012 (dan vergaat de wereld namelijk) van mij krijgt.
Vergeet je bezemsteel niet op slot te zetten!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef ChantalC het volgende:
Ik wacht nog ff op de stemmen van team en dan ga ik slapies doen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |