Leuk hoor om over vaders te beginnen, die van mij is overleden.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Zou best is kunnen maar ik weet gelukkig wel wie mijn vader isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou volgens mij zou ik je vader kunnen wezen, kep jaren gelee nog een papegaai geneukt!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou best is kunnen maar ik weet gelukkig wel wie mijn vader isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uh nee... ik heb alleen verstand van koken, make-up en kleding...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Jij weet niet wat case modden is, geef het maar toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snap het hele vissen niet, heb vroeger is een werphengel gekregen voor mijn verjaardag, 1 keer gooien, hengel in de plomp en niets gevangenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat moet je anders met die karpers doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.In Thailand trek ik de mooiste tropische vissen uit de zee en die gaan straight op de barbeque.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat slaat ook weer helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
Nou volgens mij zou ik je vader kunnen wezen, kep jaren gelee nog een papegaai geneukt!
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zit zij in dezelfde business als mijn moederom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmmmz, make-up.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Uh nee... ik heb alleen verstand van koken, make-up en kleding...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kleine pik en toch nog 10 hechtingen?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Toen ik 8 was ben ik in Italie van een muur gevallen en kwam met mijn -toen nog kleine- leuter op een steen terecht.
10 hechtingen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet meer zwemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De hele fucking camping die de hechtingen wilden zien!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had ook niet gedacht dat zijn moeder een hoer zou zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:20 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zo hoor je nog eens wat hé APKJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vliegers, ze kunnen niets hebben en kunnen al zeker niet tegen de waarheidquote:Op woensdag 16 november 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vroeg op een vliegercommunity ( je weet wel van die gasten die kitesurfen enzo) eigenlijk letterlijk: Zo kinderlijke homo's, is het uit een pedofiel oogpunt dat jullie met kinderspeelgoed op het strand met je pik uit je broek gaan uitwaaien of zijn jullie allen maar sufgepikte debielen?
Dat alleen leverde me een prijs van 500 euro op me kop ..beetje sneu niet ?
Ohwja en ik heb daar ook gelijk geroepen dat iedereen zijn muil moest houden omdat ik vanaf die dag de baas was daar....
sommige mensen kunnen nix hebben en ik was nog jongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, wel een oom.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
FF een vraagje APK, heb jij een broer die Hans heet
Dat laatste zou ik nooit doenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hoor om over vaders te beginnen, die van mij is overleden.
Rakel het allemaal maar lekker op en rub it in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb geleerd dat je dan een heel kleintje moet hebben anders past het echt niet, zielig johquote:Op woensdag 16 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou volgens mij zou ik je vader kunnen wezen, kep jaren gelee nog een papegaai geneukt!
kwestie van doorduwen....kep op de bouw geleerd:"met geweld neuk je een ezel!"quote:Op woensdag 16 november 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb geleerd dat je dan een heel kleintje moet hebben anders past het echt niet, zielig johom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb vroeger toen ik nog jong en strak in het pak zat eens gerommeld met een Hans K. woonde in Leidenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, wel een oom.
Is hij weer opgenomen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK die hulp nodig heeft? je hebt nog zeker een aantal rust uurtjes nodigquote:Op woensdag 16 november 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat slaat ook weer helemaal nergens op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pak hem aan Bommie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
kwestie van doorduwen....kep op de bouw geleerd:"met geweld neuk je een ezel!"
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:30 schreef Gert het volgende:
Wat een geouwebet hier zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snel naar het SC-topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of Theo?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
FF een vraagje APK, heb jij een broer die Hans heet
Ja ren jij maar snel weg, jij bent de bron van al deze onmin!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:30 schreef Gert het volgende:
Wat een geouwebet hier zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snel naar het SC-topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik nog jong en strak in het pak zat eens gerommeld met een Hans K. woonde in Leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop