Nee. Ik had scanman -2 gedaan, het had +2 moeten zijn. Dus 53quote:Op woensdag 16 november 2005 00:39 schreef Day het volgende:
Ik heb Scan op 51 gezet, klopt het zo?
Maar Phileine loopt hier ook niet op hoge toon credits te eisen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
En Phileine had het weer van een ander forum.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zitten die minpuntjes je nog steeds dwars?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar of dezelfde "bewoners" er aan meedoen is natuurlijk maar de vraag ...Hell ik begin me zelfs te hechten aan peter6000 en chantalcquote:Op woensdag 16 november 2005 00:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
We kunnen hier toch eindeloos mee doorgaan? Elkaar nomineren of PC eend-veren in de reet steken is toch niet BB-gebonden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat we met een aantal naar een ander forum kunnen uitwijken?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd, het zal niet meevallen ...eind decemberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Waar moet ik dan weer heen met mijn hersenspinsels? Waar kan ik dan schaamteloos kwijlend met triangle in mijn opoeslip door de menigte lopen rammen zonder dat men mij veroordeelt?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donequote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nee. Ik had scanman -2 gedaan, het had +2 moeten zijn. Dus 53
Thnx!
is weer eens wat anders dan eerst over de kling jagen en dan pas pratenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien dat we met een aantal naar een ander forum kunnen uitwijken?
Er zijn genoeg praatclubjes te vinden over een televisie serie en met jouw verbale talent moet het toch niet moeilijk zijn om daar toegelaten te worden alvorens de zooi over de klink te jagen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klop dan wel ff met dat messenblok wat je vandeweek in me rug stakquote:Op woensdag 16 november 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Oh jongens ik word er toch een beetje stil van, wat ik hier allemaal bereikt heb.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van onbenullige stemmers jullie weten op te voeden tot volwaardige proza-schrijversom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sla mezelf maar eens op de borst als niemand anders dat doet
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Apk lieverd tel ff tot tien haal rustig adem.
Jullie doen beide goed werk, leiden t spel idd in goede banen.
Ookal botsen we wel eens en hebben vaak sicussies mn complimenten.
Cuall en apk.
* allebei een dikke veer in jullie kont
pluim dus
Poe hee, lief hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef Day het volgende:
Gert ++ ==> User waarmee ik regelmatig in de clinch lig, maar toch vind ik het een schatje. En ook omdat ik hem, tot mijn grote verbazing, miste toen hij een paar dagen afwezig was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak me blij mau!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:49 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga stemmen!
Dat moe maurisico maar ff doen die is nu aan t stemmen anders gaat t weer foutquote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef M-en-A het volgende:
lovebear kun je even in je lijst Scanman op 53 zetten dan is de fout van denims ook weer hersteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, dan zullen we hem dat straks nog maar even melden als hij het zelf nog niet gedaan heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat moe mourisio maar ff doen die is nu aan t stemmen anders gaat t weer fout
Tuurlijk wel! Vooral blijven doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Poe hee, lief hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat ik nu nog wel gewoon flink met je in de clinch durf te gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ze ook niet zo'n goedlopende topicreeks heeft gecreeerd. Je hebt de intelligentie en de creativiteit van een genie nodig om een monster als dit te scheppen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
Maar Phileine loopt hier ook niet op hoge toon credits te eisen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He meiden, koop allebei ff een zalfje en kom tot rust...dat gekibbel kan ik niet goed tegen, en zeker niet als het uit de hand loopt en de handtasjes dadelijk door de lucht vliegen!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet zo'n goedlopende topicreeks heeft gecreeerd. Je het de intelligentie en de creativiteit van een genie nodig om een monster als dit te scheppen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die credits kunnen mijn hol in. Mijn punt was dat ik op lafhartige wijze door die kneus van een kutkribbets gepiepeld wordt.
Ik zou veranderd zijn omdat ik aan dit spel meedoe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb gewoon minder tijd om mee te baggeren omdat genialiteit gevoedt dient te worden door absolute rust en vertrouwen. Ik heb GVD meer empathie in mijn teennagel dat die zeikstraal in zijn hele familie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik had de afwas ook niet gedaan sinds jij hier een week of vier geleden op bezoek was en mijn koelkast leeggezopen hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En bovendien was dat van die koelkast is echt ónzin!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
He meiden, koop allebei ff een zalfje en kom tot rust...dat gekibbel kan ik niet goed tegen, en zeker niet als het uit de hand loopt en de handtasjes dadelijk door de lucht vliegen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan eerst over de kling jagen en dan pas pratenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
God, meneer APK heeft ook een spelletje van Phileine afgekeken en wil daar nu credits voor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dan Cuall, die is -eerlijk gezegd geheel tegen mijn verwachting in- de eerlijkheid zelve en de eigenlijke spelleider wat mij betreft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die stemmen stijgen naar je hoofd man! What's next? Een blauw kleurtje?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
He meiden, koop allebei ff een zalfje en kom tot rust...dat gekibbel kan ik niet goed tegen, en zeker niet als het uit de hand loopt en de handtasjes dadelijk door de lucht vliegen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klop dan wel ff met dat messenblok wat je vandeweek in me rug stakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah nee, Kribbet!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Eerst een beetje vertrouwen winnen en daarna verbaal afmakenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(ik heb op een karper forum is de vraag gesteld of iemand een recept wist hoe je een karper het lekkerste kon klaarmaken omdat ik dat weekend zou gaan vissen, het is dat ze niet naast me stonden want ze hadden al hun haken in mijn ogen gestokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop