Apk lieverd tel ff tot tien haal rustig adem.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Herzenloze slowchatters die je vergeten zodra je minder in dat -door kusjes misselijk makende hallootjes verhoerde- kuttopic komt omdat je een spelletje voor ze probeert in goede banen te leiden.
Gelukkig ik leef nog...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
IK GA NU STEMMEN, HET EIND DER TIJDEN IS NABIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
Hallootjes APK...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Herzenloze slowchatters die je vergeten zodra je minder in dat -door kusjes en misselijk makende hallootjes verhoerde- kuttopic komt omdat je een spelletje voor ze probeert in goede banen te leiden.
Geweldige motivatiesquote:
Demins, ik weet dat ik je gisteren beloofde je punten te geven, echter ik was van mening dat Scanman maar eens duidelijk gemaakt diende te worden hoe het zit. Ik beloof je plechtig dat ik je de komende dagen niet zal vergeten, niet alleen je loyaliteit en vriendschap stel ik op prijs, maar je bent wat mij betreft een regelrechte concurent wat betreft de meest psychotische uitvallen, je humor is verfrissend en ondergewaardeerd en ik ben blij je aan mijn zijde te hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:16 schreef demins het volgende:
Het geval Bommie. Mijn actie "Help Versabommie in de top 12" is niet tevergeefs geweest! Wat kan ik in godsnaam toevoegen aan alle lovende woorden die het gras voor mijn voeten hebben weggemaaid?
Niet eerder had een proefverlof zo een heilzame bijwerking. De man waar alle nederlandse klinieken om vechten zit bij ons!! Onze digitale dorpsgek. Door de Nationale Vereniging van Zielkundigen genomineerd voor de "Lunatic of the Year Award". Maniakale poster. Ongeleid projectiel, en toch altijd raak!
Als je zo post... dan heb ik daar maar één woord voor: TOPSPORT!!! ++
Hallo tegen jou zeggen... Als mod mot ik hier zelfs komenquote:
Ik heb heel veel respect voor dit initiatief en ook voor APK maar was dat milde gelul een beetje zat geworden en je ziet het, 1 speldenprikje en hij is weer de oude!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
ik vind ook dat ze maar weinig respect tonen voor dat fantastisch initiatief
en mijn rol om het goed te laten verlopen
Stelletje dronkelappen allemaal , die kort van memorie zijn, al dat gezuip tast het korte geheugen aan, is hier we duidelijk te merken![]()
Ben blij dat dit nu uit de wereld is alleen wel een paar dagen te laatquote:Op woensdag 16 november 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
Kribbet, Je bent een goede pik, je bent de eerste die me toendertijd aan het huilen van het lachen kreeg toen we probeerden te uitten wie van ons twee zwaarder de lul zou zijn bij een scheiding. Ik waardeer je als poster voor zover ik je tot nu toe heb leren kennen, en je brengt altijd leven in de brouwerij. Ik hoop dat ik je nog veel mag lezen in de BB en ik hoop je spoedig met positieve punten kan belonen voor je hele ouvre……echter…..
Rijden in een Multipla, sorry maar mij daarmee verslaan in dat scheidingverhaal dat is pas echt triest!
Jij krijgt van mij vandaag de Joost (thnx to jappie voor deze mooie benaming) en gaat met -2 in je baggerbak naar huis!
Dit was overigens de laatste keer dat ik je hierop beoordeel maar je had zelf het lef om mij met -2 te benadelen omdat jij in een idiote auto gaat rijden!!!
Kribbet -2
ja idd, het zal niet meevallen ...eind decemberquote:Op woensdag 16 november 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben blij dat dit nu uit de wereld is alleen wel een paar dagen te laatDankzij jou is mijn vrouw gaan nadenken (nooit goed) en is de auto ingeruild
![]()
Tegen de tijd dat de andere auto er is laat ik je weten wat voor 1 het er is en zal je weer heerlijk kunnen lachen![]()
Ik bewaar het voor een rustige nacht op het forum dus dat komt wel goed!
Blij en toch wel verrast zag ik je zo hoog staan toen ik net op tijd voor de dinsdagstemming nog mijn bed uit kwam, iemand die de kronkels in zijn herzenpan (APK-spelling) zo uit zijn toetsenbord kan rammen, mag niet ontbreken in de finale![]()
Met angst en beven kijk ik soms naar de kalender en zie de eind datum van BB naderen![]()
Ik zal niet de enige zijn die het hele BB gebeuren kan missen als kiespijn (of een sambuca kater) maar het BB-FOK-forum zal ik erg gaan missen(en jou ook denk ik)
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat minpunten geven. Zou dat helpen?![]()
En Phileine had het weer van een ander forum.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
God, meneer APK heeft ook een spelletje van Phileine afgekeken en wil daar nu credits voor.![]()
Nee dan Cuall, die is -eerlijk gezegd geheel tegen mijn verwachting in- de eerlijkheid zelve en de eigenlijke spelleider wat mij betreft.
We kunnen hier toch eindeloos mee doorgaan? Elkaar nomineren of PC eend-veren in de reet steken is toch niet BB-gebonden?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd, het zal niet meevallen ...eind decemberWaar moet ik dan weer heen met mijn hersenspinsels? Waar kan ik dan schaamteloos kwijlend met triangle in mijn opoeslip door de menigte lopen rammen zonder dat men mij veroordeelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |