abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:52:58 #51
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32302282
Ik wil op de valreep nog even stemmen vandaag!!
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:53:40 #52
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32302307
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
Heb alle tactieken geloof ik nu wel geprobeerd...
Niks werkt

Wanhoopspoging: De eerste de beste die Coos minpunten geeft, zal ik rijkelijk belonen met tenminste 2 hele lekkere pluspunten
Krijg ik ze ook met terugwerkende kracht? (Zie mijn post eerder vandaag dus)
Oh nee, ik wil geen punten. Wat doe ik hier eigenlijk?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32302360
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:43 schreef PC eend het volgende:

Cuall --
Sinds zij zich er mee bemoeit is de objectiviteit helemaal ver te zoeken
Loopt keurig strak aan de leiband van de grote baas en laat zich om onduidelijke redenen makkelijk opstoken om heel gegronde motivaties naar het land der fabelen te verwijzen, en als ik een keer met een gegronde klacht kom krijg ik niet eens antwoord
Ik snap er helemaal niks van dat dit allemaal zomaar gepikt wordt
Zou dan ook hierbij op willen roepen tot revolutie
moet jij eens even luisteren opgefrunnikte computerverenbeest, ik moet zo nu en dan ook wel eens werken voor de kost, dus kan ik niet altijd onmiddelijk van jou dienst zijn. Een beetje geduld zou niet misplaatst zijn. Ik zit verdorie een heleboel tijd te stoppen om de boel hier eerlijk en correct te laten verlopen.
Ik sta gewoon voor wat ik sta en ik ben helemaal niet bang voor APK hoor
Je moet toch toegeven wat een positeif effect mijn aanpak heeft gehad en hoe goed iedereen nu aan het motiveren is geslagen.
Mij nu een beetje als pispaal gebruiken ga jij je eendekak in de vijver deponeren.
Als er niemand hier de lijnen vasthoudt dan was het allang complete anarchie.

altijd stank voor dank
pi_32302370
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Krijg ik ze ook met terugwerkende kracht? (Zie mijn post eerder vandaag dus)
Oh nee, ik wil geen punten. Wat doe ik hier eigenlijk?
Ik zei toch de eerste de beste...
Zonder aanziens des persoons
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32302394
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wil op de valreep nog even stemmen vandaag!!
kan nog hoor Kribbet
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:56:20 #56
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32302407
Nog even snel wat punten geven voordat de dag om is!

+ + gaan naar Style, zoals beloofd gister (geen stemafspraak)
Dit vanwege het simpele feit dat ik ze ook van Style heb gekregen en die mensen ga ik ze eerst teruggeven.

+ + gaan ook naar Snaptnix, niet beloofd maar wel gemeend.
Ook van deze user heb ik in mijn afwezigheid pluspunten gekregen.
En de streamverslagen zijn

- - gaan naar APK ! Ik heb net als vele aan hem moeten wennen, hij kan kan behoorlijk hard uit de hoek komen en je tot de grond toe afbranden. Daar zit hem nu dus de kneep, net nu ik er aan gewend ben is hij milder geworden en ben bang dat dat komt om geen punten te verliezen en dat is erg zwak. Ik hoop een harde APK terug te zien en de punten krijg je dan vanzelf weer, je hoort in de finale!!

Isabeau: 53
Scanman: 49
Snaptnix: 47
M-en-A :43
Gert: 43
Teamlead: 43
Day: 39
Kleintje: 39
Flugeltje: 39
Versabommie: 41
Sanne: 38
Pinball: 37
Maurisico: 37
Lovebear: 37
CartWOman: 35
Kribbet: 35
APK 33
PC eend 33
Cuall 31
Milagro: 31
Jappie:29
Latevogel: 31
Petitdali: 29
Coos: 25
Knurft-zork3: 27
Demins: 27
PeterV: 27
Style: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
BlaBlub: 25
Tamrah: 25
Arcee: 23
MissHobje: 23
Muizemeis: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Falco: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 21
ChantalC: 19
Kissa 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Frizti: 17
Peter6000: 15
BorTheWolf : 15
Kolomo: 13
Yolande 11
Pimmutjuh: 11
doka: 7
PH52: 7
Ferdii: 7
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32302426
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:

[..]

moet jij eens even luisteren opgefrunnikte computerverenbeest, ik moet zo nu en dan ook wel eens werken voor de kost, dus kan ik niet altijd onmiddelijk van jou dienst zijn. Een beetje geduld zou niet misplaatst zijn. Ik zit verdorie een heleboel tijd te stoppen om de boel hier eerlijk en correct te laten verlopen.
Ik sta gewoon voor wat ik sta en ik ben helemaal niet bang voor APK hoor
Je moet toch toegeven wat een positeif effect mijn aanpak heeft gehad en hoe goed iedereen nu aan het motiveren is geslagen.
Mij nu een beetje als pispaal gebruiken ga jij je eendekak in de vijver deponeren.
Als er niemand hier de lijnen vasthoudt dan was het allang complete anarchie.

altijd stank voor dank
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:57:51 #58
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32302448
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef cuall het volgende:

[..]

kan nog hoor Kribbet
PFF net op tijd Nu hoef ik gelukkig niet zolang meer te wachten en kan straks alweer stemmen (let op he Coos )
Met dank aan Laysa.
  Moderator dinsdag 15 november 2005 @ 23:58:20 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32302456
PC Eend, het geklaag van Coos over zijn PC was je misschien al wel opgevallen de afgelopen tijd, en ik heb goed nieuws voor je:
Coos sms'te dat zijn pjoeter nu helemaal stuk is en hij geen geld heeft voor een nieuwe.

Als God bestaat, houdt ie van je.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 16 november 2005 @ 00:00:03 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_32302507
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:

- - gaan naar APK ! Ik heb net als vele aan hem moeten wennen, hij kan kan behoorlijk hard uit de hoek komen en je tot de grond toe afbranden. Daar zit hem nu dus de kneep, net nu ik er aan gewend ben is hij milder geworden en ben bang dat dat komt om geen punten te verliezen en dat is erg zwak. Ik hoop een harde APK terug te zien en de punten krijg je dan vanzelf weer, je hoort in de finale!!
Flikker toch op, schijtmongool.
Als ik dit spel niet was begonnen had jij er niet zoveel plezier aan kunnen beleven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32302509
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
PC Eend, het geklaag van Coos over zijn PC was je misschien al wel opgevallen de afgelopen tijd, en ik heb goed nieuws voor je:
Coos sms'te dat zijn pjoeter nu helemaal stuk is en hij geen geld heeft voor een nieuwe.

Als God bestaat, houdt ie van je.
pi_32302510
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
Heb alle tactieken geloof ik nu wel geprobeerd...
Niks werkt

Wanhoopspoging: De eerste de beste die Coos minpunten geeft, zal ik rijkelijk belonen met tenminste 2 hele lekkere pluspunten
Neem een voorbeeld aan het charme offensief van Versabommie, heeft hem veel stemmen opgeleverd
  woensdag 16 november 2005 @ 00:00:16 #63
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32302516
IK GA NU STEMMEN, HET EIND DER TIJDEN IS NABIJ!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 16 november 2005 @ 00:02:43 #64
130054 demins
We weten niks
pi_32302560
Ik ga stemmen...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 16 november 2005 @ 00:03:00 #65
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32302574
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef cuall het volgende:

[..]

Neem een voorbeeld aan het charme offensief van Versabommie, heeft hem veel stemmen opgeleverd
Charmeoffensief??? ik heb je gisteren een doodbedreiging gedaan op het forum van welgeteld meer dan 1200 woorden!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 16 november 2005 @ 00:03:14 #66
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32302578
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:

[..]

Als ik dit spel niet was begonnen had jij er niet zoveel plezier aan kunnen beleven. [afbeelding]
Hij is terug Zo kennen we je weer en loop je op je sloffen de finale binnen
(en ja ik ben blij dat je dit spel bent begonnen maar dat is geen reden om geen -- punten te krijgen )
Met dank aan Laysa.
  woensdag 16 november 2005 @ 00:04:07 #67
130054 demins
We weten niks
pi_32302588
Na mijn held!
pi_32302594
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik zeg toch, ik heb alle tactieken al geprobeerd
pi_32302624
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:

[..]

Als ik dit spel niet was begonnen had jij er niet zoveel plezier aan kunnen beleven. [afbeelding]
ik vind ook dat ze maar weinig respect tonen voor dat fantastisch initiatief
en mijn rol om het goed te laten verlopen

Stelletje dronkelappen allemaal , die kort van memorie zijn, al dat gezuip tast het korte geheugen aan, is hier we duidelijk te merken
  woensdag 16 november 2005 @ 00:09:19 #70
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32302720
Op dinsdag 13 september 2005, we schrijven 8:00 ’s morgens. Ik kwam mijn bed uit na een flinke doorhaal avond kwam ik met een verlopen kop mijn luie nest uit. Doorgezopen tot en weer en een gevoel van lichte walging bij de aanblik van de schade van die avond. Het gevoel of er twee bunzingen in mijn mond hadden liggen jongen, en een ferme kabouter die wraak kwam nemen voor mijn huuractie en met een kango en een Hilti TE10 met 25 mm betonboor aan de binnenkant van mijn schedel de boel aan het verbouwen was. Ik nam een pilsie en 2 paracetamolletjes , mijn enige vrienden in het leven op dat moment. Ik zette m’n laptop aan, en ging weer eens verder in mijn zoektocht naar een thuis op het net. Na menige keer weggetrapt te zijn op diverse podia en zelfs een prijs op mijn hoofd te hebben gehad na wat minder ongenuanceerde uitspraken over zo ongeveer 50 man hun hobby was ik toe aan een thuishaven. Een plek waarvan uit ik mezelf weer kan en mag uitten. Ik was indertijd na een versatelabbo tegen beter weten in alweer verslaafd geraakt aan BB, iets wat me sinds BB1 niet overkomen was. Opeens ging het licht aan, ik had het! Tijdens BB1 was ik randgroepjongere op het FOK! Forum, dus waarom zouden we deze cirkel niet eens rondmaken. Ik trok mijn stoute schoenen, teletubbiepak, lederhosen en roze oorwarmers aan en ging met flinke passen richtin het FOK! Forum. Daar aangekomen schrok ik..wat ooit een leuk dorpje was waar mensen onder het genot van een bakje thee de bewoners bespraken kwam ik een heuse metropool tegen, inclusief lieve mensen, randgroepjongeren, draaideurcriminelen, teveel pluimage om op te noemen. Dat was wel even schrikken moet ik bekennen, maar ondank s de gaten in mijn stoute schoenen rende ik zo snel mogelijk ongezien richting die grote rode BB5 deur. Ik opende hem en wist niet wat ik zag…geen rustig gebabbel over BB maar een heuse community om de hele BB editie heen. Een stoer clubje oldbies keken me argwanend aan met een blik die me waarschuwden om beter weg te rennen omdat de gevolgen anders niet te overzien zijn. Ik deed mijn ding liep door en begon weer eens door de faalangst last te krijgen van moodswings. Ik sloeg om me heen , trapte relletjes waar ik kon en paaide mensen waar ik kon …alle kanten van het emotionele spectrum raakte ik door mijn onzekerheid en angst weer ergens niet thuis te kunnen voelen zelfs de lieve woorden van isa, cartwoman, flugeltje en andere helden konden niet voorkomen dat ik reeds ver in de war raakte. Mijn zoektocht was al lang genoeg geweest. Totdat ze daar op kwam doemen, een lekker ding, met een uitstraling die de grote boze oldbies dwong om afstand te nemen. Ze pakte mijn hand en fluisterde lief: Laat het los…wees jezelf……Na een blik op je hooters en je lekkere kont was een stramme max het resultaat!
Vanaf die dag voelde ik me thuis, ik had weer een huis gevonden. En zelfs sommige oldbies konden me waarderen of erg goed toneelspelen, omdat ik mezelf heb teruggevonden.

Snaptnix krijgt +2…vanwege die stramme max

Scanman, je bent een goede pik, je hebt een goede smaak wat muziek betreft en zelfs je obsessieve gedrag omtrent Lieske is me niet teveel. Je zet je kei- en keihard in om de kwaliteit van het forum en de SC nog wat omhoog te houden en voor dat werk zou je een virtueel standbeeldtopic dienen te krijgen. Het is immers niet voor niets dat je ook hoog in de lijst staat. Dat is jouw en alleen maar jouw verdienste. Hulde voor dat feit….
ECHTERRRRRRRR…je vergeet de essentie van een forum alszijnde een community. Het is op een virtuele wereld een komen en gaan, het gaan moet opgevuld worden met nieuw bloed. En ook al ben ik misschien wel 1 van de jongste newbies op FOK!, wil ik toch een lans breken voor alle newbies die het forum komen verrijken met hun humor, mening, point of view en emoties. Je geeft enkel pluspunten aan oudgedienden, en die loyaliteit siert je, echter juist jij zou in staat moeten zijn om realistisch genoeg te handelen en minstens enkele stemrondes ook de newbies moet aanmoedigen. Het voortbestaan van dit forum hangt toch echt ook af van de nieuwe aanwas, ik weet dat je me begrijpt, je bent tot nu toe alleen nog niet in staat om naar die wijsheden te handelen.
Ik geef jou 2 pluspunten, omdat ik je respecteer voor je werk, en om jou aan te moedigen newbies aan te moedigen. Je komt op een forum om je ei kwijt te kunnen, het blijft enkel en alleen hobby voor velen maar we moeten niet vergeten dat we ook verplichtingen hebben om deze virtuele wereld gezond te houden.

Scanman +2 ter aanmoediging.

Kribbet, Je bent een goede pik, je bent de eerste die me toendertijd aan het huilen van het lachen kreeg toen we probeerden te uitten wie van ons twee zwaarder de lul zou zijn bij een scheiding. Ik waardeer je als poster voor zover ik je tot nu toe heb leren kennen, en je brengt altijd leven in de brouwerij. Ik hoop dat ik je nog veel mag lezen in de BB en ik hoop je spoedig met positieve punten kan belonen voor je hele ouvre……echter…..
Rijden in een Multipla, sorry maar mij daarmee verslaan in dat scheidingverhaal dat is pas echt triest!
Jij krijgt van mij vandaag de Joost (thnx to jappie voor deze mooie benaming) en gaat met -2 in je baggerbak naar huis!
Dit was overigens de laatste keer dat ik je hierop beoordeel maar je had zelf het lef om mij met -2 te benadelen omdat jij in een idiote auto gaat rijden!!!

Kribbet -2

Scanman: 51
Snaptnix: 49
Kleintje: 39
Versabommie: 41
Kribbet: 33
APK 33
PC eend 33
Cuall 31
Kissa 19
Beeker 17
Yolande 11
  woensdag 16 november 2005 @ 00:12:44 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_32302799
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:

[..]

ik vind ook dat ze maar weinig respect tonen voor dat fantastisch initiatief
en mijn rol om het goed te laten verlopen

Stelletje dronkelappen allemaal , die kort van memorie zijn, al dat gezuip tast het korte geheugen aan, is hier we duidelijk te merken
Herzenloze slowchatters die je vergeten zodra je minder in dat -door kusjes en misselijk makende hallootjes verhoerde- kuttopic komt omdat je een spelletje voor ze probeert in goede banen te leiden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32302843
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Charmeoffensief??? ik heb je gisteren een doodbedreiging gedaan op het forum van welgeteld meer dan 1200 woorden!
ik word weekhartig, help, ik ga ten onder aan invoelend vermogen en emphatie.

Is er hier iemand die mij helpen kan
  woensdag 16 november 2005 @ 00:16:22 #73
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32302881
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
<complete roman>

briljante motivaties
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 16 november 2005 @ 00:16:48 #74
130054 demins
We weten niks
pi_32302886
Het geval Bommie. Mijn actie "Help Versabommie in de top 12" is niet tevergeefs geweest! Wat kan ik in godsnaam toevoegen aan alle lovende woorden die het gras voor mijn voeten hebben weggemaaid?
Niet eerder had een proefverlof zo een heilzame bijwerking. De man waar alle nederlandse klinieken om vechten zit bij ons!! Onze digitale dorpsgek. Door de Nationale Vereniging van Zielkundigen genomineerd voor de "Lunatic of the Year Award". Maniakale poster. Ongeleid projectiel, en toch altijd raak!
Als je zo post... dan heb ik daar maar één woord voor: TOPSPORT!!! ++

Het geval Scanman. Vroegoude man die terugverlangt naar hoe het in het verleden was. Stemt alleen op op mensen die hij kent. En die hij leuk vindt. Veilig. Geen risico. Wat de boer niet kent…En dat is zijn goede recht! Laat dat duidelijk wezen. Maar als ik nu ook weer zijn reacties van vanavond lees, die over dit onderwerp gaan… Wat een stamperij met de voetjes! Wat een gelijkhalerij! Wat een ík-zal-het-laatste-woord-hebbenerij!
En weet je Scan… ik vind het zo jammer! Echt waar. Dat heeft zo’n gezonde jongen als jij toch helemaal niet nodig! Grow up! Ga eens een dagje uitwaaien. Kijk eens om je heen. Beschouw dit als een laatste waarschuwing, de volgende keer wordt gericht geschoten! Scanman ++

Het geval. Wat wil het geval… met mijn positieve instelling is het altijd moeilijk de laatste punten toe te kennen, waar zij immers negatief zijn. Maar –positieve insteek- er zijn ook altijd mensen die je kunt plezieren met twee minnetjes. En vanavond is de keus gevallen op: Kleintje!
Die krijgt me teveel stemmen door een paar prikkelende fotootjes. Het gaat om de prikkelende postings, mevrouwtje! Slik deze dubbele minpunten! --

Scanman: 49
Snaptnix: 49
Versabommie: 43
Kleintje: 37
Kribbet: 33
APK 33
PC eend 33
Cuall 31
Kissa 19
Beeker 17
Yolande 11
pi_32302890
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:

[..]

ik word weekhartig, help, ik ga ten onder aan invoelend vermogen en emphatie.

Is er hier iemand die mij helpen kan
Ik wil je wel wat minpunten geven. Zou dat helpen?
Too old to Trick or Treat, too young to die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')