Wat heb je allemaal gedaan voor je punten dan??quote:Op woensdag 16 november 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had me van de week bezig moeten zien![]()
Opbrengst: nul komma nul![]()
Nou je zin klootzak
Flikker op homoquote:Op woensdag 16 november 2005 03:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan voor je punten dan??![]()
Kleintje had het goed in de gatenHeb je ook zo'n mooi fotoboek
![]()
En ja, ik heb altijd zin![]()
Had mijn bericht al aangepast ik kijk bijna nooit in iemands profielquote:
Ik had die naam eerder bedacht dan die idioot van die turbotaalquote:Op woensdag 16 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had mijn bericht al aangepast ik kijk bijna nooit in iemands profiel![]()
Zal ik dus eerder moeten doen maar ging er vanuit dat je vrouwelijk was![]()
Wat klopt er dan nietquote:Op woensdag 16 november 2005 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had die naam eerder bedacht dan die idioot van die turbotaal![]()
Waarin PC eend opeens typmiep betekend![]()
En dat zegt de man die altijd zin heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 03:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
maar het maakt toch weinig uit of er het mannelijk of vrouwelijk is wat hier berichtjes post![]()
Ik wacht nog even met het opsteken van mijn Roeltjequote:
De mijne staat nu in miijn avatorquote:Op woensdag 16 november 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het opsteken van mijn Roeltje![]()
![]()
(heb vandaag nog even de foto's bekeken van de Cattledog van vrienden van ons)
Maar nu iets minder vanwege een hele fijne avondquote:Op woensdag 16 november 2005 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat zegt de man die altijd zin heeft![]()
Dan is het nu je kans om even snel op mij te stemmen ipv kleintjequote:Op woensdag 16 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar nu iets minder vanwege een hele fijne avond![]()
Wat een mooie hondquote:Op woensdag 16 november 2005 03:35 schreef style het volgende:
[..]
De mijne staat nu in miijn avator
En dat uitproberen waar jij het over had vind ik nu juist zo mooi. Houd je bezig!
Doen!quote:Op woensdag 16 november 2005 03:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een mooie hond![]()
![]()
Onze hond gaat elke dag mee met mijn vrouw naar haar werk en dan is een rustige hond wel zo prettig![]()
Zal binnenkort onze hond ook is plaatsen![]()
Kleintje is nog niet aan de beurt, foto's zijn leuk maar zullen bij mij geen punten opleverenquote:Op woensdag 16 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het nu je kans om even snel op mij te stemmen ipv kleintje![]()
6 honden? Dat is mijn droom maar dan als we in een boederijtje wonen ergens in Drenthequote:Op woensdag 16 november 2005 03:41 schreef style het volgende:
[..]
Doen!
Wat super dat jullie hond mee naar het werk mag.
Wij hebben er hier 6 rondlopen, gelukkig zijn twee daarvan van het kleinste ras
quote:Op woensdag 16 november 2005 03:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
6 honden? Dat is mijn droom maar dan als we in een boederijtje wonen ergens in Drenthe![]()
We hebben nog wel 5 katten (en heel veel knaagdieren)
Ikkequote:Op woensdag 16 november 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kleintje is nog niet aan de beurt, foto's zijn leuk maar zullen bij mij geen punten opleveren![]()
(en je staat veel te dicht bij me in de buurt)
Val die man niet elke keer zo aan, ik wordt daar zo kriegelig van Kut eendquote:Op woensdag 16 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Coos-Willem ik ben nog niet klaar met jou, maar aangezien je problemen hebt met je wapenarsenaal, las ik nu even een eenzijdig staakt-het-vuren in.
Daar heeft APK CUall voor ingehuurdquote:Op woensdag 16 november 2005 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
@ PC eend je moet wel de lijst even sorteren op de punten
Selectief quoten henk, ik zeg dus juist dat ik hem NIET afval, zoals hij wel bij mij deed.quote:Op woensdag 16 november 2005 05:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Val die man niet elke keer zo aan, ik wordt daar zo kriegelig van Kut eend
Je was altijd zo'n meelevende eend waar ik het mee kon vinden.
Nu iemand afvallen waarvan zijn PC is overleden dat is ook een stuk van jou naam HOOR
Even nadenken wat je schrijft.![]()
Als hij na drie dagen terug komt en het allemaal terugleest dan raakt hij weer in een shock en dan ligt het niet aan zijn computer die hij net nieuw heeft, maar aan jou![]()
![]()
Kusjes Rat Eh Eeendquote:Op woensdag 16 november 2005 05:27 schreef PC eend het volgende:
Selectief quoten henk, ik zeg dus juist dat ik hem NIET afval, zoals hij wel bij mij deed.
Ik kan hem nu sneaky over de rand duwen, maar dat doe ik niet, zo ben ik niet daar sta ik boven.
Ik heb zelfs genade voor matennaaiers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |