Ben je boos?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
rot op geloof ik
hallo ik kom waar ik wil en niet waar apk wil
en scanman heeft hier geen donder mee te maken
afstand neem ik van wie ik wil en waarvan ik wil![]()
en stemmen doe ik op wie ik wel en hoe ik wil of je het daar nu mee ens ben of nie kan me niks boeien![]()
En weet je, het boeit mij ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
rot op geloof ik
en stemmen doe ik op wie ik wel en hoe ik wil of je het daar nu mee ens ben of nie kan me niks boeien![]()
Heb de hele middag elders mogen verschijnen en heb niets meegekregen, het nalezen neemt teveel inbeslag, begin ik niet aanquote:Op woensdag 16 november 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, dat meen je niet.![]()
Er wordt aan gewerkt in cuall's notaris topic.
Wil je een link of denk je dat het zelf kunt vinden?
Paar seconden voor de finale waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een linkzodra de uiteindelijke regels bekend zijn
![]()
Ow jammerquote:Op woensdag 16 november 2005 02:48 schreef latevogel het volgende:
[..]
eg nie moeten meer apk voor komen hoor![]()
Kom op, pak hem aanquote:Op woensdag 16 november 2005 02:44 schreef latevogel het volgende:
[..]
rot op geloof ik
Denk het ook en dan nog hangt er vanaf wie er in de finale plaats neemtquote:Op woensdag 16 november 2005 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Paar seconden voor de finale waarschijnlijk
gelukkig boeit het je niet dan slaap je des te beter,denk jij nu maar dat ik dom ben des te meer plezier heb ik hierquote:Op woensdag 16 november 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
En weet je, het boeit mij ook niet.
Maar vanwege een reden die jouw domme hersentjes niet kunnen bevatten.
Dat is allang bekend tochquote:Op woensdag 16 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het ook en dan nog hangt er vanaf wie er in de finale plaats neemt![]()
quote:
Niet helemaal, heb vandaag ook rare dingen gezienquote:
Het is je eigen spel dus je hoort in de finalequote:Op woensdag 16 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
De hoogste 10, 12, 20 of whatever plaats ik sta op 10 december.
![]()
Ik dacht dat ik alle tactieken al gehad had, maar ik zie opeens in dat ik de meest voor de hand liggende over het hoofd gezien hebquote:Op woensdag 16 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
De hoogste 10, 12, 20 of whatever plaats ik sta op 10 december.
![]()
Jij snapt het!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is je eigen spel dus je hoort in de finale![]()
Stond volgens mij ook in mijn motivatie en het zal je ook echt gaan lukken (ik mag nu weer stemmenquote:
De eerste -- punten heb je bijna binnenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alle tactieken al gehad had, maar ik zie opeens in dat ik de meest voor de hand liggende over het hoofd gezien heb
APK
![]()
![]()
![]()
Denk niet dat het werktmaar ik wil alles proberen
Bijnaquote:Op woensdag 16 november 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De eerste -- punten heb je bijna binnen![]()
Ik zou alweer mogen stemmen (mijn laatste was een paar minuten voor de woensdag) maar wacht nog even de ontwikkellingen af en ga vanavond weer wat uitdelenquote:
Je had me van de week bezig moeten zienquote:Op woensdag 16 november 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou alweer mogen stemmen (mijn laatste was een paar minuten voor de woensdag) maar wacht nog even de ontwikkellingen af en ga vanavond weer wat uitdelen![]()
Je loopt op het randje van de -- puntjes met het slijmen, kan me ook niet voorstellen dat APK daar intrapt![]()
Je moet je usericon even ergens anders uploaden...quote:
wees niet bang ik lees allesquote:Op woensdag 16 november 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Effe rustig nu. Anders kunnen de Late_Vogels die dit topic, of de rest van het forum (of BB) niet volgen het niet meer bijhouden.
Ze hebben geluk, ik heb net mijn Roeltje gedraaid en met een paar minuten wegquote:Op woensdag 16 november 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Effe rustig nu. Anders kunnen de Late_Vogels die dit topic, of de rest van het forum (of BB) niet volgen het niet meer bijhouden.
Rustigquote:Op woensdag 16 november 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |