pas op jijquote:Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet alleen "late" maar ook langzame vogelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we hebben een weddenschapquote:Op woensdag 16 november 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef latevogel het volgende:
Flugeltje++ fijn dat je hier de boel komt aansterkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Peterv ++ Zorgt er vak voor dat ik in een deuk lig als ik in fake topic kijktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Apk -- ja je weet wat de reden is en die zal ik laten voelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben net nieuw hier en zou wel willen weten wat de reden dan is dat je APK de -- punten geeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar opquote:Op woensdag 16 november 2005 02:21 schreef latevogel het volgende:
[..]
pas op jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Winnen in de zin van: de finale??quote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
we hebben een weddenschapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik verlies kost het me champagne en als ik win hij mijn een krat bier te leveren in realom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerste 12 dusquote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom maar opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zit in de gevarenzone om bij de eerste 15 (of was het 12) te komen en dat moet ik zien te voorkomen, er zijn users hier die ik daar veel liever in zie (als ik maar wel mag nominerenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) Of gaan de finalisten dat onder elkaar uitmakenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet de reden ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef latevogel het volgende:
Apk -- ja je weet wat de reden is en die zal ik laten voelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus je wil eigenlijk niet winnen? Of moest je alleen boven APK eindigen? Is dat de weddenschap?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
eerste 12 dus
ik heb het ook niet verdiend en wil niet bij de eerste 12 horen
maar stemmen zal ik gnagna
ik heb eerste drie voorspeld omdat ik die zag in mijn glazenbolquote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Winnen in de zin van: de finale??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt hoog ingezet hoor of wil je gewoon met een fles champagne een ontbijtje meemaken met APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Achteraf toch maar blij dat ik niet met je gewed hebquote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
we hebben een weddenschapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik verlies kost het me champagne en als ik win hij mijn een krat bier te leveren in realom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus, jij bent echt dom.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
hallo ik lees mee zo snel ik thuis ben en ja ik heb gelezen dat er alweer wat veranderd isquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat de finaleronde inmiddels een totaal andere opzet heeft.
Laat je eens vaker zien, dan kan ik bling bling voor jouw motivatie hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt dom.
In die weddenschap sta ik niet eens in de top 3.
*Zucht*
OOOHHH de spelregels veranderen tijdens het spelquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet de reden ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die wordt een beetje saai.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat de finaleronde inmiddels een totaal andere opzet heeft.
Laat je eens vaker zien, dan kan ik bling bling voor jouw motivatie hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben niet dom en zelfs niet blondquote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
*Zucht*
We zullen zien dan, ik heb de eerste week niet meegemaakt van dit gebeuren dus heb een hoop gemistquote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik heb eerste drie voorspeld omdat ik die zag in mijn glazenbolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en APK zei fout
ja dat zal ie weten,doe er bijna alles om hem ff duidelijk te maken dat mijn glazenbol het goed gezien heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je durft niet eens meerquote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Achteraf toch maar blij dat ik niet met je gewed hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:37 schreef latevogel het volgende:
[..]
je durft niet eens meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon doorgaan zoals de laatste paar uur en je staat binnen een paar dagen op plaats 2quote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
*Zucht*
ik wist hetquote:Op woensdag 16 november 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vervelend?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
en hallo ik werk me gek en jij moet niet zo vervelend ineens gaan doen jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ineens?? APK is gewoon weer de APK die ik ken van voor mijn afwezigheidquote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
hallo ik lees mee zo snel ik thuis ben en ja ik heb gelezen dat er alweer wat veranderd isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en hallo ik werk me gek en jij moet niet zo vervelend ineens gaan doen jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus man, dat meen je niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHHH de spelregels veranderen tijdens het spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lijkt BB welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar kunnen we een kopie krijgen van de nieuwe regelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
rot op geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2005 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vervelend?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rot op met jouw Judas-stemmen. Ik zie je hier nooit en vanwege een zielige weddenschap geef jij mij de hele tijd minpunten terwijl ik niet eens in de top sta?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem een keer afstand van BB4, dat heeft jouw grote held Scanman ook gedaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop