pas op jijquote:Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet alleen "late" maar ook langzame vogel![]()
we hebben een weddenschapquote:Op woensdag 16 november 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef latevogel het volgende:
Flugeltje++ fijn dat je hier de boel komt aansterken![]()
Peterv ++ Zorgt er vak voor dat ik in een deuk lig als ik in fake topic kijkt![]()
Apk -- ja je weet wat de reden is en die zal ik laten voelen![]()
Ik ben net nieuw hier en zou wel willen weten wat de reden dan is dat je APK de -- punten geeft![]()
Kom maar opquote:
Winnen in de zin van: de finale??quote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
we hebben een weddenschap![]()
als ik verlies kost het me champagne en als ik win hij mijn een krat bier te leveren in real![]()
eerste 12 dusquote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom maar opIk zit in de gevarenzone om bij de eerste 15 (of was het 12) te komen en dat moet ik zien te voorkomen, er zijn users hier die ik daar veel liever in zie (als ik maar wel mag nomineren
) Of gaan de finalisten dat onder elkaar uitmaken
![]()
Ik weet de reden ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef latevogel het volgende:
Apk -- ja je weet wat de reden is en die zal ik laten voelen![]()
Dus je wil eigenlijk niet winnen? Of moest je alleen boven APK eindigen? Is dat de weddenschap?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
eerste 12 dus
ik heb het ook niet verdiend en wil niet bij de eerste 12 horen
maar stemmen zal ik gnagna
ik heb eerste drie voorspeld omdat ik die zag in mijn glazenbolquote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Winnen in de zin van: de finale??![]()
Je hebt hoog ingezet hoor of wil je gewoon met een fles champagne een ontbijtje meemaken met APK![]()
Achteraf toch maar blij dat ik niet met je gewed hebquote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik verlies kost het me champagne en als ik win hij mijn een krat bier te leveren in real![]()
Jezus, jij bent echt dom.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
hallo ik lees mee zo snel ik thuis ben en ja ik heb gelezen dat er alweer wat veranderd isquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat de finaleronde inmiddels een totaal andere opzet heeft.
Laat je eens vaker zien, dan kan ik bling bling voor jouw motivatie hebben.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt dom.
In die weddenschap sta ik niet eens in de top 3.
*Zucht*
OOOHHH de spelregels veranderen tijdens het spelquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet de reden ja.
Die wordt een beetje saai.
Als jij een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat de finaleronde inmiddels een totaal andere opzet heeft.
Laat je eens vaker zien, dan kan ik bling bling voor jouw motivatie hebben.![]()
ik ben niet dom en zelfs niet blondquote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
*Zucht*
We zullen zien dan, ik heb de eerste week niet meegemaakt van dit gebeuren dus heb een hoop gemistquote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik heb eerste drie voorspeld omdat ik die zag in mijn glazenbol![]()
en APK zei fout
ja dat zal ie weten,doe er bijna alles om hem ff duidelijk te maken dat mijn glazenbol het goed gezien heeft![]()
je durft niet eens meerquote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Achteraf toch maar blij dat ik niet met je gewed heb
Gewoon doorgaan zoals de laatste paar uur en je staat binnen een paar dagen op plaats 2quote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
*Zucht*
Ik vervelend?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
en hallo ik werk me gek en jij moet niet zo vervelend ineens gaan doen ja![]()
Ineens?? APK is gewoon weer de APK die ik ken van voor mijn afwezigheidquote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
hallo ik lees mee zo snel ik thuis ben en ja ik heb gelezen dat er alweer wat veranderd is![]()
en hallo ik werk me gek en jij moet niet zo vervelend ineens gaan doen ja![]()
Jezus man, dat meen je niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHHH de spelregels veranderen tijdens het spelLijkt BB wel
![]()
Waar kunnen we een kopie krijgen van de nieuwe regels![]()
rot op geloof ikquote:Op woensdag 16 november 2005 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vervelend?
Rot op met jouw Judas-stemmen. Ik zie je hier nooit en vanwege een zielige weddenschap geef jij mij de hele tijd minpunten terwijl ik niet eens in de top sta?![]()
Neem een keer afstand van BB4, dat heeft jouw grote held Scanman ook gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |