Okee. Ik zal het proberen te onthouden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:45 schreef style het volgende:
Joehoe, wakker worden. Ik ben geen hij maar een zij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt dat door Ian Hunter in mijn ava?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Ik zal het proberen te onthouden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt. Dat heb ik nu ook door. Ik heb het inmiddels al aangepast in mijn lijst. Maar Isa stemt nu en die zal nog wel de verkeerde punten hebben gequote.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef style het volgende:
[..]
Komt dat door Ian Hunter in mijn ava?
Ik ben trouwens ook niet degene die zei dat Lieske van mij was, dat was iemand anders.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hoeft het voor mij niet aan te passen hoor, maar het is maar dat je het even weetquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik nu ook door. Ik heb het inmiddels al aangepast in mijn lijst. Maar Isa stemt nu en die zal nog wel de verkeerde punten hebben gequote.
Doka -2 en Style +2quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet er worden aangepast, scanman?
Thanksquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:05 schreef Isabeau het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tnhx, je bent een babe!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Versabommie ++ Ik had versabommie al in gedachten voor mijn stem van vandaag, maar ook een paar anderen. De net geplaatste post van versa trok me over de streep om vooral hem te kiezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kies altijd op het laatst eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:06 schreef versabommie het volgende:
Als ik wist dat zoiets simpels je over de streep kon trekken zou ik elke dag inhoudelijk gaan postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zei ik toch al...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ga maar...ik hou mijn plas nog wel even opquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
Na jou Jappie, jij was eerstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En was je wwer blij met je welkoms groetquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee ga maar...ik hou mijn plas nog wel even opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker zeker...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
En was je wwer blij met je welkoms groetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prima duurt niet lang.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee ga maar...ik hou mijn plas nog wel even opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop