abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:48:47 #1
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_32296169
quote:
Grolloërs en homoseksuelen boos op Aa en Hunze

Gepubliceerd op 15 november 2005, 11:20
Laatst bijgewerkt op 15 november 2005, 11:32
Grolloo - De gemeente Aa en Hunze heeft zich de woede op de hals gehaald van de Vereniging Dorpsbelangen Grolloo en Omstreken en de Stichting Platform Keelbos, een belangenorganisatie voor homoseksuelen.

De twee partijen zijn het om verschillende redenen niet eens met het beleid dat de gemeente voert ten anzien van zwemplas de Grote Moere.

De Stichting Platform Keelboos vindt dat de gemeente homo's hun ontmoetingsplek bij de Grote Moere afneemt. Voorzitter Anthony Mathijsen: "Seks in de buitenlucht? Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen. Heteroseksuelen kunnen terecht bij tippelzones, maar homoseksuelen wordt het onmogelijk gemaakt om elkaar te ontmoeten. De gemeente heeft verscherpt toezicht ingesteld rondom de Grote Moere. In feite is de gemeente bezig om homo's weg te jagen."

Dorpsbelangen Grolloo stelt in een brief aan de gemeente dat er juist te weinig gebeurt om paal en perk te stellen aan de wildrecreatie rondom de Grote Moere. Volgens de vereniging worden beloftes om een halt toe te roepen aan de talrijke schendingen van de eerbarheid op geen enkel punt waargemaakt.

De kwestie rondom de Grote Moere wordt binnenkort in een commissievergadering behandeld.

Ik heb nix tegen homo's in bossen, maar laat ze hun spelletjes lekker thuis doen. Ongestoord met je punany brommers kieken in het Grolloosche bos is er tegenwoordig gewoon niet meer bij, overal daar kom je vunzige kerels tegen

Het loopt de spuigaten uit ! (woordgrapje)

Een pluim voor dorpsbelangen, wat ik je brom!
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_32296324
Het blijkt altijd weer lastig iedereen te vriend te houden. Leuke naam trouwens... "keelbos". .
quote:
"Seks in de buitenlucht? Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.
Omdat het verboden is?
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:56:16 #3
16625 robh
pi_32296348
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef kLowJow het volgende:
Leuke naam trouwens... "keelbos". .
Ken je die film, "Deep Throat"?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_32296398
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:56 schreef robh het volgende:

[..]

Ken je die film, "Deep Throat"?
Is dat geen serie?
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:58:55 #5
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32296428
Er bestaat een belangenvereniging voor parkeerplaatshomo's.

Ze hebben zelfs een msngroep: http://groups.msn.com/platformkeelbos/persberichten05.msnw

En nu weet ik gelijk weer waarom ik liever een pil van Drion slik dan ik me ooit op zo'n homobos, baan of parkeerplaats vertoon (behalve om mensen uit te lachen natuurlijk):

If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:59:55 #6
16625 robh
pi_32296456
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef kLowJow het volgende:

Is dat geen serie?
Wanneer je je handen netjes boven tafel houdt blijkt het een film te zijn!
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_32301574
Mijn bos - wat doen ze?
pi_32307174
dan gaan die homo's toch ook naar een tippelzone? of zijn ze bang dat hun vrouwen en kinderen er achter komen?
  woensdag 16 november 2005 @ 11:01:33 #9
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_32308611
quote:
Er bestaat een belangenvereniging voor parkeerplaatshomo's.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_32415930
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:30 schreef SCH het volgende:
Mijn bos - wat doen ze?
Jij bent er ook eentje van die kant dus wat is het probleem?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 20 november 2005 @ 11:07:21 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32420120
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Ik snap eerlijk gezegt niet waarom je parkeerplaatssex zou willen, maar als je dat wil moet dat toch kunnen? Als er gewoon een stuk bos voor aangewezen werd is dat toch geen probleem?
Trouwens zijn het gros van de mannen die parkeerplaatssex zoeken voor de buitenwereld gewoon hetero.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')