FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Neckerman >:(
#ANONIEMdinsdag 15 november 2005 @ 18:17
Ik heb een dekbedovertrek besteld bij Neckerman, in het krantje en op internet staat dat ie van 100% katoen is, ik kreeg em vandaag binnen en stop em meteen vrolijk in de wasmachine, en mee dat dat ding aanstaat zie ik op de verpakking dat het 50% polyster en 50% katoen is Op het label van dat ding staat het ook.

Ik heb em besteld omdat ie van 100% katoen is, terugsturen gaat niet meer omdat ik em net gewassen heb. Wat moet ik doen? Ik kan morgen pas weer bellen.. als ik had geweten dat het geen 100% katoen is had ik em niet genomen
XiChicodinsdag 15 november 2005 @ 18:27
Neckerman morgen opbellen en vragen wat je moet doen.
HIVmandinsdag 15 november 2005 @ 18:28
Misleiding mag niet toch?
Zelvadinsdag 15 november 2005 @ 18:30
Gewoon terugsturen en je geld terug vragen. Dat mag, binnen zeven werkdagen, zonder opgaaf van reden in het kader van de wet Kopen op afstand. Nergens in deze wet staat dat producten daarvoor ongebruikt moeten zijn.

Je kunt ook van Neckermann eisen dat ze alsnog een 100% katoen dekbedovertrek leveren, aangezien het bedrijf zich niet aan de koopovereenkomst houdt.
#ANONIEMdinsdag 15 november 2005 @ 20:24
Ik bel ze morgen idd wel even op, ik ga deze iig niet betalen! Bedankt
ShaoliNdinsdag 15 november 2005 @ 20:26
Neckermann is over het algemeen ook geen onredelijke organisatie. Verwacht niet veel problemen als je het gewoon terugstuurt.
#ANONIEMdinsdag 15 november 2005 @ 20:28
Wel balen, want hij is 100% katoen, leuk, en kost maar een tientje
kikoooooodinsdag 15 november 2005 @ 23:12
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:28 schreef heaven7 het volgende:
Wel balen, want hij is 100% katoen, leuk, en kost maar een tientje
Hij is dus geen 100% katoen, en nu ineens weer wel?
#ANONIEMdinsdag 15 november 2005 @ 23:20
Sorry, hij zou 100% katoen moeten zijn De aanbieding was leuk bedoel ik.