abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32291970
Ik heb een dekbedovertrek besteld bij Neckerman, in het krantje en op internet staat dat ie van 100% katoen is, ik kreeg em vandaag binnen en stop em meteen vrolijk in de wasmachine, en mee dat dat ding aanstaat zie ik op de verpakking dat het 50% polyster en 50% katoen is Op het label van dat ding staat het ook.

Ik heb em besteld omdat ie van 100% katoen is, terugsturen gaat niet meer omdat ik em net gewassen heb. Wat moet ik doen? Ik kan morgen pas weer bellen.. als ik had geweten dat het geen 100% katoen is had ik em niet genomen
pi_32292250
Neckerman morgen opbellen en vragen wat je moet doen.
pi_32292269
Misleiding mag niet toch?
Het beste relatie geschenk kan ik je geven!
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:30:13 #4
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_32292320
Gewoon terugsturen en je geld terug vragen. Dat mag, binnen zeven werkdagen, zonder opgaaf van reden in het kader van de wet Kopen op afstand. Nergens in deze wet staat dat producten daarvoor ongebruikt moeten zijn.

Je kunt ook van Neckermann eisen dat ze alsnog een 100% katoen dekbedovertrek leveren, aangezien het bedrijf zich niet aan de koopovereenkomst houdt.
pi_32295570
Ik bel ze morgen idd wel even op, ik ga deze iig niet betalen! Bedankt
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:26:53 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32295663
Neckermann is over het algemeen ook geen onredelijke organisatie. Verwacht niet veel problemen als je het gewoon terugstuurt.
pi_32295707
Wel balen, want hij is 100% katoen, leuk, en kost maar een tientje
pi_32301054
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:28 schreef heaven7 het volgende:
Wel balen, want hij is 100% katoen, leuk, en kost maar een tientje
Hij is dus geen 100% katoen, en nu ineens weer wel?
pi_32301287
Sorry, hij zou 100% katoen moeten zijn De aanbieding was leuk bedoel ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')