computertechnologie kan dat... via foto van moeder en vader kun je via een speciaal pc prog een berekening maken en dan een nieuw gezicht maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef carmiie het volgende:
vette aflevering![]()
wel zielig voor dat jochie![]()
hoe kwamen ze trouwens aan de foto van dat meisje die het kind van die gast moest voorstellen![]()
1.6 Brokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
Wat voor aflevering was dat? Moet nog 1 aflevering van seizoen 1 dus ik heb hem ongetwijfeld gezien.
Ohja, die's wel stoerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
1.6 Broken
over meisje dat in de wc van een binnenspeel-kinderland word terug gevonden. Zo uit de ballenbak... met Steward Otis.
uhuh ik ook. het einde ook erg leuk met die shooting! sterke aflevering ook hoe ze tot daar komen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, die's wel stoer. Had nog wel meer afleveringen gezien die ik echt goed vond van seizoen 1, maar ben vergeten welke
. Die ene met Chris Penn (R.I.P.
) vond ik iig erg sterk
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh ik ook. het einde ook erg leuk met die shooting! sterke aflevering ook hoe ze tot daar komen!
thinder box. die met die brandquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog meer goed: Aflevering 8 met dat dode gezin, aflevering 9 met de sniper en aflevering 18 met de klemgereden CSI's. Deze sprongen er echt bovenuit. Kom er trouwens net achter dat ik heel aflevering 21 niet gezien heb.
dat is in die gevangenis he? ( ik ken het ook een beetje uit me hoofdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
thinder box. die met die brand
en 1.24 niet te vergeten he! bodu count. die is mega goed
jup that's the one!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is in die gevangenis he? ( ik ken het ook een beetje uit me hoofd)
ik had het dinsdag gemistvakkenmarkt op school
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanaf dinsdag 7 maart zijn er weer nieuwe afleveringen op de buis van CSI: Miami![]()
*noteert in agenda!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanaf dinsdag 7 maart zijn er weer nieuwe afleveringen op de buis van CSI: Miami![]()
dat mag zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef BlueCurl het volgende:
Hahaha whoei... mag ik weer screencaps maken zeker? Doe het met alle plezier hoor
Lekker jullie weer lekker maken!
ja het is nu bezig maar ben zo moe (ben vandaag geopereerd geweest) dat ik zo ga slapen! hopelijk morgen wat wakkerderquote:
en heb je hem gezien?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef carmiie het volgende:
ik hoop dat ik wel kan kijken, ik ben lichtelijk ziek, maar ik probeer toch op te blijven voor csi miami
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en heb je hem gezien?
die vader![]()
Het kijken van seizoen 1 doet me denken aan hoe veel er qua stijl verschilt met seizoen 1 ten op xichte van seizoen 4
desperate houswifes gewoon niet kijken hehequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef rena het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat combineren met mijn andere shows
Gelukkig kijk ik Desperate Housewives nu via Belgie, dus misschien gaat het lukken
![]()
uhuh. Ik vind het nog steeds wel een goede aflevering!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja!
die vader was echt gemeen, eerst de zielige gekwetste man uithangen daar in het ziekenhuis, maar ondertussen had die gewoon zn familie uitgemoord![]()
dat arme kindje![]()
dat is nog minder dan 2 weken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Wanneer zenden jullie seizoen 4 van CSI Miami uit?
Het 4de seizoen is vanaf 28 februari te zien op RTL5.
Da's al vrij snelBen benieuwd wanneer NY komt. Zou eigenlijk ook wel die week moeten, aangezien anders de cross-over niet klopt, ben benieuwd of ze bij RTL zo slim zijn
![]()
neen, vast nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ben benieuwd of ze bij RTL zo slim zijn![]()
hey welcome backquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Dafje33 het volgende:
Wat nou, geen vraag naar?
Please BC, caps, caps, caps.....
ik heb er nou al zin inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hey welcome back![]()
het was ook een retorische vraag eigenlijkmaargoed ik zal aankomende week eens me best gaan doen om wat caps te maken voor afl 4.1
![]()
Ik volg het nog wel hier!quote:
ik vind seizoen 1 nog steeds het best. maar wat nog beter zou zijn is een kruising tussen seizoen 4 en seizoen 1...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgende week, aflevering 1 is erg sterk, ik vind seizoen 4 sws tot nu toe erg goed! Iedereen kijken dus
![]()
De 28e dus?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgende week, aflevering 1 is erg sterk, ik vind seizoen 4 sws tot nu toe erg goed! Iedereen kijken dus
![]()
chips wel lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
De 28e dus?
(Chips, da's net nog met carnaval.....)
je moet het echt niet vergeten aangezien je dit hele seizoen ingaat op Horatio's verleden en damn dat moet je allemaal zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:45 schreef Koningin het volgende:
Hoe kunnen ze dat nou tijdens de carnaval doen?????
Dan vergeet ik het helemaal op te nemen, ben ik bang.
Screencaps beloven veel goeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |