abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32285415
Ik wil in februari met een nieuwe hbo-opleiding beginnen en nu is mijn oog gevallen op bedrijfskunde en marketing management. Ik heb me een beetje in proberen te lezen, maar alles is me nog niet volledig duidelijk. Ik ben goed in economie en ik heb behoorlijke communicatieve vaardigheden, maar ben slecht in wiskunde. Wat kunnen jullie mij aanbevelen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32286536
Ik studeer zelf ook bedrijfskunde, dit is een hele brede opleiding. Omdat ik zelf toch marketing het meest boeiende vindt binnen de bedrijfskunde ga ik hierna marketing management studeren. Dus het is maar net wat je zelf het leukste lijkt.
pi_32287558
Het gaat mij ook om de kans op een baan en ik wil in ieder geval niets met wiskunde te maken hebben (met statistiek heb ik geen problemen).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32296872
kan je ook in februari met een opleiding beginnen?
pi_32299738
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef Ratt het volgende:
kan je ook in februari met een opleiding beginnen?
Meerdere hbo's bieden dat aan ja. Heb het zelf ook gedaan, alleen als je doorstroomt heb je wel het probleem dat de uni's alleen in september beginnen.

En volgens mij geven ze weinig tot geen wiskunde op Heao's. Heb het zelf niet gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')