Bij mij is hij gewoon zichtbaar, maar 't schijnt dat filedump.nl bij de één wel en bij de ander niet plat ligt. Kan me overigens niet voorstellen maar ja...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mike, denk dat je beter ff snel een photobucket.com accountje aan kan maken want ik zie er geen reet van
ik zie iig heel weinig foto's vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon zichtbaar, maar 't schijnt dat filedump.nl bij de één wel en bij de ander niet plat ligt. Kan me overigens niet voorstellen maar ja...
Ik zie 'm ook gewoon hoor...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon zichtbaar, maar 't schijnt dat filedump.nl bij de één wel en bij de ander niet plat ligt. Kan me overigens niet voorstellen maar ja...
zie m ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
ik ga er ff van tussen
tot laters als flugel dan tenminste nog niet alle topics heeft gesloten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
ik ga er ff van tussen
Dan staat de loadbalancer niet goed afgesteld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Doei doeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
ik ga er ff van tussen
Roomboterkoeken die over de datum zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Ik zoek de naam van bepaalde koekjes maar ik kan er niet opkomen...
Het zijn grote ronde roomboterkoekjes met van die hardere stukken erin... hoe heten die???
Chocolaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Het zijn grote ronde roomboterkoekjes met van die hardere stukken erin... hoe heten die???
ehh...gevulde koeken? Rondo's?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
chocolate chip koekies koekiesquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Mike, dat zie ik dan graag terug in de punten
En nee, jullie komen niet met de juiste koekjes.
Alhoewel, chocolate chip koekies lijken me nu ook wel lekker
Zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Zijn dat koekjes met harde stukjes koek/noot of chocoladequote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Je kont...niet je punten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Bastogne koeken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:08 schreef Kleintje het volgende:
Het zijn een soort spritsen, maar dan met iets knapperigs erin...
Die zijn zo lekker...
En daar heb ik nu zo'n trek in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |