quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze allemaal poeder onder d'r neus?
wel een erge grove opmerking vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
<knip>
(ik weet 't, is op het randje, maar als Youp het mag mag ik het ook...)
jij begon, 't was jouw foto!quote:
Tja die maken ook wel eens fouten:quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef Mike1964 het volgende:
moest het foutje van zijn "koninginnetje" goedmaken...
asjij nou eens begint?quote:
Een cap is heel wat anders dan zo'n walgelijke ondoordachte kutopmerking.quote:
Kan ik tenminste eens 48 uur verder met de verbouwing..door dat hele bb gedoe kom ik er maar niet meer aan toequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppassen voor je weet heb je een BAN te pakken.
Poeder wordt het hele jaar door gebruikt en niet alleen met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
zo kan je hem ook zien natuurlijk...
Meiden relax ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Poeder wordt het hele jaar door gebruikt en niet alleen met oud en nieuw.
Blijf het een schandelijke opmerking vinden
eensch isquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden relex ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?
Dan voel ik me als man niet aangesproken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden relex ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?
wat zagen ze?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob en Roel in de bubbel gelukkig heb ik geen geluid
Hoi hoiquote:
nou en? Wor toch niet mee geknoeid?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
Volgens mij zit Rob zich af te trekken in de Jacuzzi
ach.. laat die man lekker.. anders zit er nooit iemand aan hemquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
Volgens mij zit Rob zich af te trekken in de Jacuzzi
Mike, denk dat je beter ff snel een photobucket.com accountje aan kan maken want ik zie er geen reet vanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:47 schreef Mike1964 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/rob.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |