dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaanquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er ook nog 1 dat ze haar oksels scheert![]()
Kan hoor je zegt 't maar![]()
Okee... speciaal voor jou dan de laatste voor vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het posten van foto's van chantal in dit topic... ik schrik me iedere keer weer de pestpokken
quote:
ja maar dan kunnen de arme bewoners niet 20 uur per dag slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef teamlead het volgende:
tsja.. Vroeger gaf BB nog wel eens opdrachten waardoor we de hele week wat te kijken hadden
quote:
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nuquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen we nu de rest van de week van dit soort onderonsjes? Kunnen ze niet ook nog een 50.000 euro opdracht krijgen?
Jawel hoor lieverd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix.. vind je me niet meer aardig??
Heb ik geen van vandaag, maar hier een van Lieske in het bubbelbad:quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaan
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nu:(
gefeli met je nieuwe baantje
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor lieverd.![]()
Ik vraag het toch eerst beleefd voor ik hem plaats.![]()
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
in dat geval: bedankt voor het aanbod, maar nee dank je
helaas wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.![]()
Foeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.![]()
je bent blauw!.....trots op je...quote:
Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
filedump is ook weer eens down jammer nou mis ik de leuke screenshots weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |