MMz misschieb verstandig een BB Fok ziekenboegje in te richtenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook gezellie![]()
Ben alleen een btje ziek vandaag, dus ben wat trager![]()
hey liefie!quote:
Ach gossie. Meissie tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook gezellie![]()
Day ziek, Lovebear ziek, flugel ziek..quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook gezellie![]()
Tnxquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie. Meissie toch
Beterschap hoor en snel weer de oude![]()
We moeten alleen kijken wie er begonnen is ziek te zijn, die is de aanstichterquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day ziek, Lovebear ziek, flugel ziek..
That's it, we zitten te dicht op elkaar mensen, we steken elkaar aan....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
We moeten alleen kijken wie er begonnen is ziek te zijn, die is de aanstichter![]()
thnx daju de klappen ff opvangt voor mequote:
En ik maar mijn vriendin kwalijk nemen dat ze me heeft aangestokenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de schuldigequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
We moeten alleen kijken wie er begonnen is ziek te zijn, die is de aanstichter![]()
moest ff in je profiel kijken om zeker te zijn dat je niet de dochter van rob zou zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de schuldigeKben anderhalve week ziek nu en nog steeds niet opgeknapt.
voor iedereen die ziek is : Beterschap!![]()
Jij ook beterschapquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de schuldigeKben anderhalve week ziek nu en nog steeds niet opgeknapt.
voor iedereen die ziek is : Beterschap!![]()
Achja joh, ik voel me langzamerhand de Menno van het forum!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef Day het volgende:
En Bommie is ook ziek geweest, toch?
Daar begon de ellende!!
Als dat zo zou zijn ging ik me ergens in een hoekje diep schamen .... met zo'n vader Jergh!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
moest ff in je profiel kijken om zeker te zijn dat je niet de dochter van rob zou zijn![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |