Tot nu toe wel.... Het zijn af en toe nét twee pubersquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Blijft dat beeld op Dido en Roel de hele dag zo
Ze liggen al uren in de bubbel en van dat kleven wordt ik echtquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Blijft dat beeld op Dido en Roel de hele dag zo
Wat gebeurt er dan? Kan geen streams op mijn werk volgen en er wordt maar niks over gesprekken geschreven....quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.... Het zijn af en toe nét twee pubers
edit:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Onzin, laat ze lekker lullen, jij was gewoon de beste kandidaat.![]()
niks neem ik aan anders wordt het wel gemeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef farceman het volgende:
Wat gebeurt er dan? Kan geen streams op mijn werk volgen en er wordt maar niks over gesprekken geschreven....![]()
Moeten er wel gesprkken zijn om over te schrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Kan geen streams op mijn werk volgen en er wordt maar niks over gesprekken geschreven....![]()
Als dit zo doorgaat tussen Dido en Roel kan het extra stemmen van de bewoners opleveren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.... Het zijn af en toe nét twee pubers
En dan te bedenken dat Dido juist Ingrid verweet te veel met Menno bezig te zijn....quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat tussen Dido en Roel kan het extra stemmen van de bewoners opleveren.
Ze zijn alleen maar met ze tweeën bezig
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Dido juist Ingrid verweet te veel met Menno bezig te zijn....
De kwaliteit van de streams wordt met de dag minder.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:26 schreef flugeltje het volgende:
Alle streams eruit?
Lijkt me dat jij helemaal geen tijd hebt om streams in de gaten te houden, AAN JE WERRUK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:26 schreef flugeltje het volgende:
Alle streams eruit?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Onzin, laat ze lekker lullen, jij was gewoon de beste kandidaat.![]()
Nu nog ff wachten en Dido is er klaar meequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moeten er wel gesprkken zijn om over te schrijven.
Dido en Roel lagen erg close in de jacuzzi. Roel kreeg het er warm van. Vond dat Dido hem gekmaakte Dido vond van niet. Het gebruikelijke dus.....
Boeiend he![]()
Heyquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]Flugel was zonder twijfel de beste
ben er weer even (altijd leuk als ik op bezoek kom.. ben je meteen je pc kwijt
)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:34 schreef BlaBlub het volgende:
Ik schrik me rot, flugeltje ineens blauwGefeliciteerd meid
Goede middag trouwens![]()
Dank je...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:45 schreef bunnyma het volgende:
Gefeliciteerd flugeltje!
En succes met modder eten.
Forum Opties | |