Ook niet als ze een expertisebureau opdracht geven om de aard en omvang van de schade vast te stellen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:15 schreef kayzie het volgende:
Verzekeraars doen dat niet, die hebben daar geen tijd voor. Dus dat kan je gewoon opgeven, bye the way, ik werk voor een verzekeraar, vandaar.
Gokje, om te controleren of de, als gestolen opgegeven telefoon ook echt niet meer door de verzekerde is gebruiktquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:16 schreef nectarientje het volgende:
waarom zouden ze dat willen doen dan?
Laten we het nou even gezellig houden....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef 5112 het volgende:
[..]
Gokje, om te controleren of de, als gestolen opgegeven telefoon ook echt niet meer door de verzekerde is gebruikt![]()
Dat is alleen als je het wil verhalen op je inboedelverzekering, betreft hier een doorlopende reisverzekering.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef Faithz het volgende:
En dat is volgens mij nogal vaak met "gestolen" toestellen..
Mijn verzekeraar (harmony) keert bvb alleen uit als de telefoon geweldadig gestolen is van mij.. + proces verbaal van het gebeurde met omschrijving van de dader. Want je bent zeker niet de eerste met dit geniale idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |