Gewoon, schrijven. Of doe je alleen maar mee om te winnen?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef LXIV het volgende:
Ook ik heb inspiratie gevonden voor een verhaal rond "December"
Voor mezelf een leuk verhaal. Maar ik weet zeker dat ik er niet echt mee zal "scoren", qua thema..
Wat zal ik nu doen?
DAt wel, maar dan kun je toch nog wel een unieke invalshoek vinden?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het thema ( 'December' ) is toch voor iedereen hetzelfde?
Of heb ik iets gemist?
Ik zal voor jou extra mijn best doen..quote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef Augustina het volgende:
Ben weer benieuwd LXIV.
jaquote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef _Arual_ het volgende:
De regels voor de tussenwedstrijd zijn verder toch precies hetzelfde als die voor de normale wedstrijd? Ik doel dan voornamelijk op de lengte die het verhaal mag hebben.
Met schoolse activiteitenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Hehe, wilde ik op school in een computer-uur even snel kijken hoe het was met de slowchat, is fok! geblokkeerd. Dus nu geen fok! meer onder schooltijd. Hoe moet ik de dag dan doorkomen?
Hé, je kan ook te ver gaan, hequote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met schoolse activiteiten![]()
Goed ideequote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Ancient het volgende:ik had vroeger op school altijd de frontpage aan zodat ik tenminste kon zeggen dat ik het nieuws aan het doorlezen was en dat was goed voor mijn ontwikkeling dus dat mocht.
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even serieus, dan zit je op die computer, en dan doet op een gegeven moment je muis het niet meer. Maar je pijlte beweegt nog wel (voor een heel kort moment dacht ik dat de computer bezeten was). Dan start het pijltje word op en er typt iets: "Heeft dit met school te maken?"
Het bleek dus de computerdoos te zijn, die het lokaal en de leerlingen in de gaten moet houden.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef Ancient het volgende:
AR, ik heb bewondering hoe je met een marker omgaat, het is echt moeilijk![]()
Mooi, want ik heb mijn verhaal net verstuurdquote:Op donderdag 17 november 2005 17:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee, idd. Goed punt!!
Bij de tussenronde is dit niet nodig
Die van jouw was heel mooi, terwijl het mij alleen lukt om lelijk te krassen met uitschietersquote:
Maar dat was een photoshop.....quote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Ancient het volgende:
[..]
Die van jouw was heel mooi, terwijl het mij alleen lukt om lelijk te krassen met uitschieters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |