Thnx. Niet eens lang over gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 20:34 schreef Augustina het volgende:
Wow, mooi gemaakt Tha Erik!
Ik heb hem ook even geupload en op Fok!wiki gezetquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveelde me dus heb ik maar een banner gemaakt, speciaal voor de wedstrijd.
[afbeelding]
Misschien tof om 'm bovenin het officiele topic topic te zetten ofzo? Hoeft niet hoor, doe maar wat jullie willen![]()
Onder klussen versta je ook muren schilderen gok ik???quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:25 schreef DaMart het volgende:
Tot wanneer kunnen we inzenden? Ik heb nog totaal geen inspiratie, en maandag ga ik een huurcontract tekenen en daarna klussen, dus het zal wel een lang schrijfproces worden bij mij...
De trap kan maar een bepaald gewicht dragen en daarnaast ben ik als de dood voor die stomme vlizotrappenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is de trap gestolen???
Of de zolder van het huis gewaaid??? Wat is er precies gebeurt??
aj, ja die trappen heb ik het ook niet op....quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Troel het volgende:
[..]
De trap kan maar een bepaald gewicht dragen en daarnaast ben ik als de dood voor die stomme vlizotrappen
Ik ga een blik werpenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef Ancient het volgende:
AR, is mijn gedicht goed aangekomen (vraag ik nog eens) anders word het net als vorige keer toen mijn verhaal opeens verdwenen was
nee, het ging mij specifiek om deze, omdat ik me niet lekker voelde bij de - stemmen. Maar daar is nu wat op gevonden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:14 schreef Augustina het volgende:
Troel, je wilt wel mee blijven doen dus? Ik dacht eerlijk gezegd dat je alle verdere wedstrijden voor gezien zou houden.
Je bent verslaafd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
verhaal
Ik hou wel van die bling uitvoering.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:38 schreef _Arual_ het volgende:
je kunt je instellingen trouwens zo veranderen dat fok er veel minder bling uitziet, daar trappen ze dan misschien wel in.
Precies, beter fok dan drugsquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:43 schreef _Arual_ het volgende:
Nou ja, zodra je verslavingen niet erger worden dan fok is er niet veel aan de hand lijkt me.
Ach, misschien kun je het naar het thema 'nacht' ombuigen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb trouwens nog helemaal geen inspiratie. Wel voor een verhaal an sich, mar ik ga er niet in slagen om het om te buigen richting het thema december. En nu zit eerst dit dus niet passende verhaal me in de weg. Dat moet er toch echt eerst uit.
Of 'regen' natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach, misschien kun je het naar het thema 'nacht' ombuigen.
Of de kerstman die op een regenachtige nacht in een penthouse vast zit, dan ben je met allebei de wedstrijden goed en kan je later kiezen wanneer je hem in wil sturenquote:
Oeh, jij bent goed!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:58 schreef Ancient het volgende:
[..]
Of de kerstman die op een regenachtige nacht in een penthouse vast zit, dan ben je met allebei de wedstrijden goed en kan je later kiezen wanneer je hem in wil sturen![]()
Maar dat zal wel teveel buiging zijn![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En mijn gedicht kunstwerk is *verzonden*, nu alleen nog een kunstwerk maken en nu dan ben ik weer klaar![]()
.
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:14 schreef Francesca het volgende:
Hé leuk, weer een schrijfwedstrijd! ´k ben te laat zeker ....
Hoe is het met jouw inspiratie/motivatie Augustina? Ga je de schilderkwast nog opnemen of wil je iets schrijven?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:14 schreef Augustina het volgende:
Troel, je wilt wel mee blijven doen dus? Ik dacht eerlijk gezegd dat je alle verdere wedstrijden voor gezien zou houden.
Ik heb wel een idee wat ik wil uitwerken. Helaas moet ik nog een hoop papers schrijven voor school.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw inspiratie/motivatie Augustina? Ga je de schilderkwast nog opnemen of wil je iets schrijven?
Zelf heb ik de komende week helaas niet de gelegenheid om nog te schrijven. Dat wordt dus doorwerken op het laatste moment!
Iets beeldends maken lijkt mij ook leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:23 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee wat ik wil uitwerken. Helaas moet ik nog een hoop papers schrijven voor school.
Maar ik hoop tussendoor wel wat te kunnen maken. Wil in ieder geval wel weer iets beeldends maken, dat ligt me beter dan een verhaal of gedicht schrijven.
Mag ik opmerken dat schilderen niet voor een groot deel kwestie is van techniek??quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iets beeldends maken lijkt mij ook leuk.
Een paar maanden geleden had de JB schildersetjes in de aanbieding. Die dus gekocht en aan het werk gegaan. Had wel een leuk idee maar het viel me toch erg tegen het uit te beelden.
Net als schrijven is schilderen buiten een kunst toch ook voor een groot deel een kwestie van de juiste techniek hebben. En die leer je natuurlijk niet 123.
Is voor jou het schilderen puur een hobby of heb je er via je werk of studie nog (zijdelings) mee te maken?
Ik schilder inderdaad puur uit hobby. En eigenlijk ook heel zelden. Heel raar, want ik vind het enorm leuk om te doen. Maar blijkbaar gun ik mezelf de tijd er niet voor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iets beeldends maken lijkt mij ook leuk.
Een paar maanden geleden had de JB schildersetjes in de aanbieding. Die dus gekocht en aan het werk gegaan. Had wel een leuk idee maar het viel me toch erg tegen het uit te beelden.
Net als schrijven is schilderen buiten een kunst toch ook voor een groot deel een kwestie van de juiste techniek hebben. En die leer je natuurlijk niet 123.
Is voor jou het schilderen puur een hobby of heb je er via je werk of studie nog (zijdelings) mee te maken?
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat schilderen niet voor een groot deel kwestie is van techniek??
Ik denk dat het vooral een combinatie is van inspiratie, creativiteit en techniek. Het beste resultaat krijg je door die alledrie te hebben, maar zelf al mis je de techniek dan kan er nog een geweldig kunstwerk uitkomen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar wat is het dan, buiten zuivere inspiratie, nog meer?
quote:Op zondag 20 november 2005 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een tussenstand van de stemming voor de wedstrijd na de tussenronde:
[afbeelding]
Stemmen in de poll kan nog steeds hier.
UHMM... ja!!quote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als erin de poll een gelijke stand is? Voorkeur van Isa en AR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |