Goedemorgen lieve flatscreen kindertjes
Zit ik vanochtend in de trein en krijg ik de "METRO" in mijn handen. De Ierse dat is dus helaas is dit voor julllie wat laster te verifieren. Het onderstaande stukje trok echter mijn aandacht en ik heb het daarom maar even tijdens mijn treinreis vertaald.
Ik weet niet wat me meer zou verbasen dat de
"control" die de US regering zou willen uitoefenen onzin is of dat dit stukje onzin is.
Ik zet dit stukje maar in nieuws alhoewel het ook in Politiek, Film, KLaagbaak, of General gekunt had.....
quote:
Mel Gibson heeft wat te verantwoorden. De ster uit de film "Signs" heeft een paar mensen teveel aan het denken gezet.
In de 2002 sci-fi film dragen hij enzijn familie hoedjes uit Aluminiumfolie om te voorkomen dat ruimtewezens hun gedachten lezen en hun lichaam besturen.
Nu heeft een aantal wetenschappers de claim dat de Amerikaanse regering hetzelfde probeert te doen.
Deze beweren namelijk dat de hersenen wel degenlijk te maken krijgen met buitenaardse storing/invloed...maar wacht het wordt beter.
De eneige manier om dit te voorkomen is door het dragen van: Beschermende Aluminium Hoedjes.
Onderzoekers van het gerenomeerde Massachusetts Institute of Technology hebben nu al ¤214.000 uitgegeven aan een studie om het tegendeel te bewijzen
Zij plaatsten een antenne op het hoofd van een proefpersoon en stuurden hier van verschillende frequenties radiosignalenop af.
Het report: "De effectiviteit van alluminiumfolie helmen" vond uit dat:
De meeste radiostraling gereduceerd wordt door de hoedjes maar sommige frequenties werden juist versterkt.
Vreemd genoeg worden de frequenties die versterkt werden....gebruikt door de Amerikaanse Regering.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.