Ik ging uit van man, aangezien er geen 'domme doos' stond, maar 'mongool' en gastquote:
Tsk tsk wat een schande...mensen zonder gel....verschrikkelijk, ze zouden ze op moeten sluiten....bouw concentratiekampen voor mensen die geen gel gebruiken! Stop ze in een grote lange trein om ze af te voeren!quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zal eens zoeken, dit ging echt te ver. Mensen zonder gel![]()
Ik zeg toch. Zoiets qua lengte, allleen dan opgefohnt en dan geen gelquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie geen megahoog kapsel, hij ziet er wat verwaarloost uit. maar verder ? *schouders ophaalt.
Zou me er niet druk om maken.
om over gel nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie geen megahoog kapsel, hij ziet er wat verwaarloost uit. maar verder ? *schouders ophaalt.
Zou me er niet druk om maken.
1. Ik heb een autoquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Rekkie het volgende:
Dus iemand moet zijn haardracht (= waarschijnlijk kwestie van smaak) aanpassen omdat jij een pauper bent die met de bus moet?
Ga werken en koop een auto.........
En jij bedingt geen vervangend vervoer als je auto naar de garage moet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
1. Ik heb een auto
2. Een een eerdere topic had ik al vermeld dat deze bij de garage stond
3. Met de fiets gaan was me gisteren niet goed bevallen
4. Dan is OV de laatste optie
5. Dan wil ik niet meteen geconfronteerd worden met een mafkees met zo'n kapsel![]()
Ik zie een vraag om nog een fotoquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Rekkie het volgende:
Dus iemand moet zijn haardracht (= waarschijnlijk kwestie van smaak) aanpassen omdat jij een pauper bent die met de bus moet?
Ik wil met deze topic alleen maar duidelijk maken dat mensen zonder gel een gevaar zijn voor de samenleving ! Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij bedingt geen vervangend vervoer als je auto naar de garage moet?
Tja eigen schuld dikke bult!
m.a.w je wilt mijn kapsel weten. Zoiets als Rudolph van Life en Cooking (ex life en cooking), alleen dan wit geblondeerd met zwarte uitgroei en gel erinquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie een vraag om nog een fotomaar dan van de TS
Ik gebruik eigenlijk GUMquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:19 schreef _Liquid_ het volgende:
Gel is voor losers
Wax is stoer
Of scheer je haar af, zoo makkelijk![]()
Dat staat ook niet iedereen, heb je geen foto. of durf je het niet aan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
m.a.w je wilt mijn kapsel weten. Zoiets als Rudolph van Life en Cooking (ex life en cooking), alleen dan wit geblondeerd met zwarte uitgroei en gel erin![]()
Dat heet bedingen.... dan zorg je dat je gratis vervangend vervoer krijgt man.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En vervangend vervoer.... wat denk je dat dat kost. Dan ben ik de wagen liever een paar dagen kwijt.
Dacht je werkelijk dat ik geblondeerd haar met zwarte uitgroei hadquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat staat ook niet iedereen, heb je geen foto. of durf je het niet aan.
Geen gelquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dacht je werkelijk dat ik geblondeerd haar met zwarte uitgroei had![]()
Ik woon niet op een woonwagenkamp
. Ik besteedt tenminste nog 5 minuten tijd aan mijn kapsel, maar gasten zoals die bij het bushokje.....
Hij durft niet eens zijn eigen kapsel te postenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:55 schreef JAMsper het volgende:
This thread is worthless without pics!!!!!!
Heb ik hier een foto op mijn werk van mezelf, nee. Heb ze zeg maar schuin omhoog ( stekels of hoe noem je dat ), boven langer als zijkanten en de achterkant iets langerquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij durft niet eens zijn eigen kapsel te posten![]()
Nee, bewijs.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Heb ik hier een foto op mijn werk van mezelf, nee. Heb ze zeg maar schuin omhoog ( stekels of hoe noem je dat ), boven langer als zijkanten en de achterkant iets langer. Zo voldoende ? Anders post je een kapsel van jezelf, kijken of ik dat wel goedkeur
![]()
Dan is meneer in kwestie behoorlijk volwassen voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef sr_firewire het volgende:
En het frapante was, die gast was 18 ofzo, en geen 40![]()
Of een ontzettende ouwbollige lulquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:30 schreef Opinieman het volgende:
[..]
Dan is meneer in kwestie behoorlijk volwassen voor zijn leeftijd![]()
SERIEUS !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met mijn haar ?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Kep zelf geblondeerd haar met mid-blond uitgroei, wat is daar mis mee dan?..
Is dat de voorkant?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met mijn haar ?
Ja, daar wordt je ook veel wijzer van.quote:
Hebben zij ook een droog kapsel?quote:
Ik ben alweer met de auto aan het gaanquote:Op woensdag 16 november 2005 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Auto gemaakt? Zoniet? Stond die gozer er weer? Met droog kapsel?
Touche... TS moet zich eens een hobby gaan zoeken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:35 schreef clowncloon het volgende:
Sommige mensen zijn niet zo oppervlakkig dat ze er op een bepaalde manier uit MOETEN zien.
Dat heet karakter.
En zorgen dat als zijn auto bij de garage is dat hij vervangend vervoer krijgtquote:Op vrijdag 18 november 2005 07:46 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Touche... TS moet zich eens een hobby gaan zoeken.
Ik heb hobby's en ik zie er tenminste niet uit als een of andere sloeber.quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:46 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Touche... TS moet zich eens een hobby gaan zoeken.
Bijdehante opmerkingenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:07 schreef Miesjel het volgende:
Als ik boter in mijn haar wil, dan moet ik er eerst met mijn neus zijn ingevallen.
Maar je doet wel moeite om er nog enigszins representatief uit te zien ?quote:
Hoe verplaats jij je in het dagelijks leven? Alles per voet neem ik aan ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:07 schreef Miesjel het volgende:
Als ik boter in mijn haar wil, dan moet ik er eerst met mijn neus zijn ingevallen. Ik doe niet aan gel, dat is onnatuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef Eland het volgende:
Ik föhn mijn haar ook hoor, en dan doe ik er hairspray in. Gel is voor woonwagenkampbewoners en sjonnies.
Daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe verplaats jij je in het dagelijks leven? Alles per voet neem ik aan ?
Quote me waar ik dat zeg....quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:11 schreef Eland het volgende:
[..]
Oh ja, en dat doe jij niet? Iedereen zonder gel in z'n haar is ouderwets?
En iedereen met gel is woonwagenbewoner?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:11 schreef Eland het volgende:
[..]
Oh ja, en dat doe jij niet? Iedereen zonder gel in z'n haar is ouderwets?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En iedereen met gel is woonwagenbewoner?
In dat geval moet ik verhuizen en mijn prachtige woning opzeggen voor een rolleman! TABBERT
Hier zeg je dat dus. Mijn generalisatie was dus sarcastisch, voor het geval je dat niet begreep.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar je doet wel moeite om er nog enigszins representatief uit te zien ?
Nou die gast waar ik het over had dus absoluut nietKom op man, we leven in 2005, niet in 1905.
Woonwagenbewoners hebben ook Tabbertsquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Echte kampers noemen hun wagen een rolleman.... Tabberts zijn sleurhutten a.k.a. caravans
Ik heb het over respresentatief zijn in deze zin. Niet over dat je perse gel in de haren moet doen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:14 schreef Eland het volgende:
[..]
Hier zeg je dat dus. Mijn generalisatie was dus sarcastisch, voor het geval je dat niet begreep.
Das een neppert....... een wannabe....quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Woonwagenbewoners hebben ook Tabberts, ken toevallig zo'n gast en die heeft het altijd over zijn Tabbert
![]()
Dat van rolleman wist ik niet![]()
Nee hij is zeker een kamper. Maar als hij op vakantie gaat heeft ie ook zo'n megasleurhut, en volgens mij waar hij in woont ook hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das een neppert....... een wannabe....
Damn wat zuigt het toch om kampers als familie te hebben
uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Het lijkt me dat in deze tijd juist eerder iedereen met een verschillend kapsel loopt dan in 1905.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nou die gast waar ik het over had dus absoluut nietKom op man, we leven in 2005, niet in 1905.
Geweldig mooi haar heeft die gozer..quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:44 schreef sr_firewire het volgende:
[afbeelding]
Zoiets als die linkse, dezelfde lengte ongeveer. Maar dan zonder gel, net of je je gefoht hebt, te ranzig !
"but it's like that (and that's the way it is)"quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
SERIEUS !!!!!!!!!![]()
Zoiets was het gewoon, alleen niet rood, en je kon zn gezicht nog net zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef Camplo het volgende:
Wat een debiel jah
Goede schop!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |