Ik ging uit van man, aangezien er geen 'domme doos' stond, maar 'mongool' en gastquote:
Tsk tsk wat een schande...mensen zonder gel....verschrikkelijk, ze zouden ze op moeten sluiten....bouw concentratiekampen voor mensen die geen gel gebruiken! Stop ze in een grote lange trein om ze af te voeren!quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zal eens zoeken, dit ging echt te ver. Mensen zonder gel![]()
Ik zeg toch. Zoiets qua lengte, allleen dan opgefohnt en dan geen gelquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie geen megahoog kapsel, hij ziet er wat verwaarloost uit. maar verder ? *schouders ophaalt.
Zou me er niet druk om maken.
om over gel nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie geen megahoog kapsel, hij ziet er wat verwaarloost uit. maar verder ? *schouders ophaalt.
Zou me er niet druk om maken.
1. Ik heb een autoquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Rekkie het volgende:
Dus iemand moet zijn haardracht (= waarschijnlijk kwestie van smaak) aanpassen omdat jij een pauper bent die met de bus moet?
Ga werken en koop een auto.........
En jij bedingt geen vervangend vervoer als je auto naar de garage moet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
1. Ik heb een auto
2. Een een eerdere topic had ik al vermeld dat deze bij de garage stond
3. Met de fiets gaan was me gisteren niet goed bevallen
4. Dan is OV de laatste optie
5. Dan wil ik niet meteen geconfronteerd worden met een mafkees met zo'n kapsel![]()
Ik zie een vraag om nog een fotoquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Rekkie het volgende:
Dus iemand moet zijn haardracht (= waarschijnlijk kwestie van smaak) aanpassen omdat jij een pauper bent die met de bus moet?
Ik wil met deze topic alleen maar duidelijk maken dat mensen zonder gel een gevaar zijn voor de samenleving ! Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij bedingt geen vervangend vervoer als je auto naar de garage moet?
Tja eigen schuld dikke bult!
m.a.w je wilt mijn kapsel weten. Zoiets als Rudolph van Life en Cooking (ex life en cooking), alleen dan wit geblondeerd met zwarte uitgroei en gel erinquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie een vraag om nog een fotomaar dan van de TS
Ik gebruik eigenlijk GUMquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:19 schreef _Liquid_ het volgende:
Gel is voor losers
Wax is stoer
Of scheer je haar af, zoo makkelijk![]()
Dat staat ook niet iedereen, heb je geen foto. of durf je het niet aan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
m.a.w je wilt mijn kapsel weten. Zoiets als Rudolph van Life en Cooking (ex life en cooking), alleen dan wit geblondeerd met zwarte uitgroei en gel erin![]()
Dat heet bedingen.... dan zorg je dat je gratis vervangend vervoer krijgt man.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En vervangend vervoer.... wat denk je dat dat kost. Dan ben ik de wagen liever een paar dagen kwijt.
Dacht je werkelijk dat ik geblondeerd haar met zwarte uitgroei hadquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat staat ook niet iedereen, heb je geen foto. of durf je het niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |