Lieve lovebear, dank je voor je dito woorden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:10 schreef lovebear het volgende:
PH52 ++ Blijkt toch een user te zijn waar je lekker mee kan kleppen en lachen.
je bent misschien nog wat nieuw hier maar je doet t goed en laat je daarom ook wat
klimmen in de lijst![]()
Tamrah ++ Ook pas hier en dan al zo lekker meedoen topje bent een lieverdje met een goed
gevoel voor humor.
Pimmetjuh -- sorry zie je bijna nooit hier dus deze x aan jou de min.
Je zal best een aardige user zijn hoor, maar tot het tegendeel is bewezen de
strafpunten![]()
Jappie had weer eens gelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:10 schreef cuall het volgende:
Allereerst de punten die moeten worden gecorrigeerd van maandag
Doka: ++ ongeldige motivatiePC eend en Jappie helaas:
Dat kan je het best doen als je minder dan 17 punten hebtquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef PC eend het volgende:
Jappie had weer eens gelijk
Ik trek dit niet meer
Vrijwillige exit![]()
Dan kom je in het rood op de lijst, als zodanig duidelijk herkenbaar als smerige valsspeler.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat kan je het best doen als je minder dan 17 punten hebt
En je er dan weer door iemand anders op laten zetten, staat niet in de regeltjes (die blijkbaar extreem nauwkeurig moeten worden nageleefd) dat dat niet mag![]()
Nee hoor: want dat staat niet in de regeltjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:47 schreef PH52 het volgende:
Dan kom je in het rood op de lijst, als zodanig duidelijk herkenbaar als smerige valsspeler.![]()
Wees blij, anders stond je er niet meer tussen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Nee hoor: want dat staat niet in de regeltjes
Man het heeft geen enkele zinquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat kan je het best doen als je minder dan 17 punten hebt
En je er dan weer door iemand anders op laten zetten, staat niet in de regeltjes (die blijkbaar extreem nauwkeurig moeten worden nageleefd) dat dat niet mag![]()
Ik wor hier BIJNA emotioneel van, echter uit dank zal ik mij moedig van mijn taak kwijten en er minimaal 4 finalisten naar het riagg tergen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:36 schreef APK het volgende:
++ De finale heeft natuurlijk ook een stijlloze, malende, om zich heen hakkende, ADHD-psychopaat nodig die een van de andere finalisten naar de rand van een zenuwinzinking -en de daarbijbehorende vrijwillige exit- kan drijven. Gefeliciteerd Versabommie: 2 punten. [afbeelding]
Die afspraak stond toch sowieso al ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor hier BIJNA emotioneel van, echter uit dank zal ik mij moedig van mijn taak kwijten en er minimaal 4 finalisten naar het riagg tergen!
de intentie was er...iddquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die afspraak stond toch sowieso al ?![]()
Meot je die gespierde torso van je alvast niet wat beschermen dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
de intentie was er...idd![]()
begin gewoon met de zwakkeren in de top 12![]()
hep de je de huidige top12 gezien?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Meot je die gespierde torso van je alvast niet wat beschermen dan.![]()
Ja, da's een gelopen wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
hep de je de huidige top12 gezien?![]()
APKquote:++ Jappie: Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder. Een beer van een kerel die nooit een blad voor de mond neemt, goudeerlijk is en af en toe gewoon de kont tegen de krib gooit. Ik verwacht veel van hem in de finale.
++ De finale heeft natuurlijk ook een stijlloze, malende, om zich heen hakkende, ADHD-psychopaat nodig die een van de andere finalisten naar de rand van een zenuwinzinking -en de daarbijbehorende vrijwillige exit- kan drijven. Gefeliciteerd Versabommie: 2 punten.
-- Mijn XP firewall geeft aan dat er een virus op mijn computer zit, niks ernstigs hoor, gewoon een vervelend pop-upje. Weg d'r mee. doca geblocked.
Nou hoef geen punten dat ik ziek ben hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef demins het volgende:
Net in de SC me ook maar even ziek gemeld. Zal je straks zien, krijgt het hele ziekenzaaltje extra punten! Benieuwd wat deze meesterzet mij op gaat leveren!![]()
ZIEK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef demins het volgende:
Net in de SC me ook maar even ziek gemeld. Zal je straks zien, krijgt het hele ziekenzaaltje extra punten! Benieuwd wat deze meesterzet mij op gaat leveren!![]()
Punten voor Lovebear gaarne op mijn account!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou hoef geen punten dat ik ziek ben hoor![]()
Vond t al heel lief van iedereen dat ze me beterschap wenste![]()
Gevaarlijke taktiek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef demins het volgende:
Foeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef demins het volgende:
[..]
Punten voor Lovebear gaarne op mijn account!!![]()
Sorry, verkeerd begrepen. Ik dacht dat je die punten niet wilde...quote:
Maar in juni maak je goede sier met al die punten!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gevaarlijke taktiek.
Mijn 'verjaardag' leverde mij gisteren ook minpunten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |