Dan moet je een PI gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef ChantalC het volgende:
Je denkt toch niet dat ik serieus ben?![]()
![]()
![]()
Minstens? Gaaaf dan zie ik komende dagen graag een hoop ++ puntjes van je tegemoedquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Maurisico het volgende:
ChantalC jij bent voor mij minstens 21 punten waard...komt goed!![]()
Ik heb een userid van ergens in de 13000quote:
Die dingetjes linksboven een post.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een userid van ergens in de 13000
.......
Wat de neuk is een PI ?
thnx!quote:
Waarom zou ik een PI gebruiken?quote:
Dan weet ik dat je iets ironisch bedoeld.quote:
Zie dit voorbeeld. APK knikt met een lach, maar is eigenlijk boos.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef APK het volgende:
Dan weet ik dat je iets ironisch bedoeld.![]()
Ik begrijp het helemaal!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie dit voorbeeld. APK knikt met een lach, maar is eigenlijk boos.Zie PI.
Muntje is gevallen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Zie dit voorbeeld. APK knikt met een lach, maar is eigenlijk boos.Zie PI.
Wel in het Fokwoordenboekquote:
Welke HANDKAR ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel in het Fokwoordenboek(zie mijn signature)
Daar moet TAFKAR ook maar eens in
Weet niet wie er nog moetquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:10 schreef PH52 het volgende:
D'r wordt hier trouwens ontzettend veel geluld en geheel niet gepunt. Komt dat nog ?![]()
Ik mag nog vandaag maar dat doe ik vanavond laatquote:
Ikquote:
Kom op jongen, die puntjes komer er wel weer aan hoor.quote:
Ohhhh baby baby... Make me smile!quote:
Oe jij gaat tekeer vanaafquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mag nog vandaag maar dat doe ik vanavond laat![]()
Hoerenspelquote:
15 november!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:17 schreef PC eend het volgende:
Hoerenspel
Script ligt maanden van te voren al vast en de spelers zijn enkel pionnen in een marionettenspel
Sorry pluimeendje maarquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoerenspel
Script ligt maanden van te voren al vast en de spelers zijn enkel pionnen in een marionettenspel
Lach maar, ooit zullen je ogen geopend wordenquote:
T ging om de manier hoe je t zei daarom moest ik lachenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lach maar, ooit zullen je ogen geopend worden
Was niet grappig bedoeltquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
T ging om de manier hoe je t zei daarom moest ik lachen![]()
![]()
Dat worden weer stemmen op de gevestigde orde...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga even stemmen. Moment.
Vanavond ga ik egt wel zwaaien !!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat worden weer stemmen op de gevestigde orde...![]()
Shit... dat lees ik net even te laatquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh dat scheelt me weer een --quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Shit... dat lees ik net even te laat
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die man zit sow vastgeroest in z'n routine, niet normaal. Durf eens iets wilds te doen man!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeik toch een eind weg joh. Is niet een kwestie van durven.. Is een kwestie van willen. Stem jij maar lekker op de mensen die jij de punten wilt geven, dan doe ik hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die man zit sow vastgeroest in z'n routine, niet normaal. Durf eens iets wilds te doen man!
als die morgen -- punten aan je geeft ff roepen, krijgt hij ze van mij.![]()
Die userpic werpt z'n vruchten afquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die man zit sow vastgeroest in z'n routine, niet normaal. Durf eens iets wilds te doen man!
als die morgen -- punten aan je geeft ff roepen, krijgt hij ze van mij.![]()
Dat wil ik hem nu net niet aandoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |