wel godverde.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo verstandig om te vloeken in de kerk![]()
Als CUall dit allemaal goedkeurt, geef ik de pijp aan maartenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
APK ++ APK natuurlijk gaan mijn punten normaliter ook naar jou. Maar meestal als ik moest stemmen stond je niet in de gevarenzone. Van mij mag jij tweede worden na Scanman.![]()
Gert ++ zie topic 1 t/m 10![]()
PcEend -- Ja jochie. Als de beer los is is ie los![]()
Doe het zelf, ouwe! Ik was eerst!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef Coos het volgende:
Demins ik zei: effe wachten!!!![]()
Pas jij de lijst effe aan. Dat duurt op dit ding 2 dagen!!![]()
heb veel motivaties meegemaakt, maar deze is wel de kutste van allemaal!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als CUall dit allemaal goedkeurt, geef ik de pijp aan maarten
Ik heb nog nooit zo een hoeren motivatie meegemaakt![]()
EN zo is dat!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
Doe het zelf, ouwe! Ik was eerst!!!![]()
Af en toe ben ik zóó hóerigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo een hoeren motivatie meegemaakt![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb veel motivaties meegemaakt, maar deze is wel de kutste van allemaal!
Kruip jij ook weer effe terug onder je steen!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga stemmen en maak de lijst dan wel even in orde...
ook datquote:
Nou geen inspratie meer of zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet veel mis door et negeren van je, heb zelden senielere postings gezien dan die van you, sherry verslaafde begoniafetisjist!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Kruip jij ook weer effe terug onder je steen!!![]()
Jij krijgt van mij geen punten.
Ik trek er ook geen punten af bij jou.
Kortom: ik negeer je!!!
![]()
krijg ik geen kusje van je of ben je bang voor de grote boze APK??quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
krijg ik geen kusje van je of ben je bang voor de grote boze APK??![]()
Loopt niet erg storm hequote:
Hou maar op!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Loopt niet erg storm he
Anders kon je wel een echte pjuter kopen
Meer een seniel gevoel, een beetje begonia-achtig, hoe het vroegâh was enzo.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:31 schreef APK het volgende:
Bedankt voor de punten, Coos.![]()
Moest dat van Gert?
Ben niet echt een newbie maar heb nog geen stemmen van je gehadquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Coos het volgende:
![]()
[..]
Meer een seniel gevoel, een beetje begonia-achtig, hoe het vroegâh was enzo.....![]()
Al die kut newbies hier![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |