wel godverde.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo verstandig om te vloeken in de kerkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als CUall dit allemaal goedkeurt, geef ik de pijp aan maartenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
APK ++ APK natuurlijk gaan mijn punten normaliter ook naar jou. Maar meestal als ik moest stemmen stond je niet in de gevarenzone. Van mij mag jij tweede worden na Scanman.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert ++ zie topic 1 t/m 10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PcEend -- Ja jochie. Als de beer los is is ie losom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe het zelf, ouwe! Ik was eerst!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef Coos het volgende:
Demins ik zei: effe wachten!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas jij de lijst effe aan. Dat duurt op dit ding 2 dagen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb veel motivaties meegemaakt, maar deze is wel de kutste van allemaal!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als CUall dit allemaal goedkeurt, geef ik de pijp aan maartenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog nooit zo een hoeren motivatie meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EN zo is dat!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
Doe het zelf, ouwe! Ik was eerst!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Af en toe ben ik zóó hóerigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo een hoeren motivatie meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb veel motivaties meegemaakt, maar deze is wel de kutste van allemaal!
En goedkoopquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Af en toe ben ik zóó hóerigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kruip jij ook weer effe terug onder je steen!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga stemmen en maak de lijst dan wel even in orde...
ook datquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En goedkoopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou geen inspratie meer of zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet veel mis door et negeren van je, heb zelden senielere postings gezien dan die van you, sherry verslaafde begoniafetisjist!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Kruip jij ook weer effe terug onder je steen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij krijgt van mij geen punten.
Ik trek er ook geen punten af bij jou.
Kortom: ik negeer je!!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
krijg ik geen kusje van je of ben je bang voor de grote boze APK??quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
krijg ik geen kusje van je of ben je bang voor de grote boze APK??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Loopt niet erg storm hequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:26 schreef Coos het volgende:
[..]
ook datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omzet mán.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou maar op!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Loopt niet erg storm heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders kon je wel een echte pjuter kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer een seniel gevoel, een beetje begonia-achtig, hoe het vroegâh was enzo.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:31 schreef APK het volgende:
Bedankt voor de punten, Coos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moest dat van Gert?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben niet echt een newbie maar heb nog geen stemmen van je gehadquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Coos het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Meer een seniel gevoel, een beetje begonia-achtig, hoe het vroegâh was enzo.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al die kut newbies hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop