quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
[jiskefetmode] Bupaol jij daht ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoerenspelquote:
15 november!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:17 schreef PC eend het volgende:
Hoerenspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Script ligt maanden van te voren al vast en de spelers zijn enkel pionnen in een marionettenspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry pluimeendje maarquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoerenspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Script ligt maanden van te voren al vast en de spelers zijn enkel pionnen in een marionettenspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lach maar, ooit zullen je ogen geopend wordenquote:
T ging om de manier hoe je t zei daarom moest ik lachenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lach maar, ooit zullen je ogen geopend wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was niet grappig bedoeltquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
T ging om de manier hoe je t zei daarom moest ik lachenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat worden weer stemmen op de gevestigde orde...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga even stemmen. Moment.
T kwam grappig uit je snaveltjequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoeltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond ga ik egt wel zwaaien !!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat worden weer stemmen op de gevestigde orde...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leuk zwaaisequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik egt wel zwaaien !!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shit... dat lees ik net even te laatquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat worden weer stemmen op de gevestigde orde...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh dat scheelt me weer een --quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Shit... dat lees ik net even te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, over 3 1/2 uur weer een kansquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh dat scheelt me weer een --om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Die man zit sow vastgeroest in z'n routine, niet normaal. Durf eens iets wilds te doen man!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Hij had Lieske aan de riem volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:34 schreef PH52 het volgende:
Style, laat NU die hond van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.los !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeik toch een eind weg joh. Is niet een kwestie van durven.. Is een kwestie van willen. Stem jij maar lekker op de mensen die jij de punten wilt geven, dan doe ik hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die man zit sow vastgeroest in z'n routine, niet normaal. Durf eens iets wilds te doen man!
als die morgen -- punten aan je geeft ff roepen, krijgt hij ze van mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die userpic werpt z'n vruchten afquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die man zit sow vastgeroest in z'n routine, niet normaal. Durf eens iets wilds te doen man!
als die morgen -- punten aan je geeft ff roepen, krijgt hij ze van mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wil ik hem nu net niet aandoenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:34 schreef PH52 het volgende:
Style, laat NU die hond van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.los !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop