Dan moet je een PI gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef ChantalC het volgende:
Je denkt toch niet dat ik serieus ben?![]()
![]()
![]()
Minstens? Gaaaf dan zie ik komende dagen graag een hoop ++ puntjes van je tegemoedquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Maurisico het volgende:
ChantalC jij bent voor mij minstens 21 punten waard...komt goed!![]()
Ik heb een userid van ergens in de 13000quote:
Die dingetjes linksboven een post.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een userid van ergens in de 13000
.......
Wat de neuk is een PI ?
thnx!quote:
Waarom zou ik een PI gebruiken?quote:
Dan weet ik dat je iets ironisch bedoeld.quote:
Zie dit voorbeeld. APK knikt met een lach, maar is eigenlijk boos.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef APK het volgende:
Dan weet ik dat je iets ironisch bedoeld.![]()
Ik begrijp het helemaal!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie dit voorbeeld. APK knikt met een lach, maar is eigenlijk boos.Zie PI.
Muntje is gevallen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Zie dit voorbeeld. APK knikt met een lach, maar is eigenlijk boos.Zie PI.
Wel in het Fokwoordenboekquote:
Welke HANDKAR ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel in het Fokwoordenboek(zie mijn signature)
Daar moet TAFKAR ook maar eens in
Weet niet wie er nog moetquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:10 schreef PH52 het volgende:
D'r wordt hier trouwens ontzettend veel geluld en geheel niet gepunt. Komt dat nog ?![]()
Ik mag nog vandaag maar dat doe ik vanavond laatquote:
Ikquote:
Kom op jongen, die puntjes komer er wel weer aan hoor.quote:
Ohhhh baby baby... Make me smile!quote:
Oe jij gaat tekeer vanaafquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mag nog vandaag maar dat doe ik vanavond laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |