bedoelde is niet erg dat ik ze krijg, maar ze hoeven me niet persee punten te geven omdat ik ziek ben maar hoe ik zelf ben en postquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd begrepen. Ik dacht dat je die punten niet wilde...![]()
Rectificatie lijkt me niet nodig, he?
Trouwens: Toch nog een beetje een 'leuke dag' geweest?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gevaarlijke taktiek.
Mijn 'verjaardag' leverde mij gisteren ook minpunten op.
Hey Jappiequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:47 schreef Jappie het volgende:
Jappert zegt ...haaaaaai![]()
Wat een heerlijke dag om weer wat stemmen uit te brengen...en wat is dit spel er enorm op verbeterd..je kunt zien dat cuall echt in haar rol begint te groeien...owkee owkee...ze maakt nogal eens de vergissing om mij en PC eend naar de afgrond te willen duwen, maar alla..een kniesoor die daarop let![]()
Nu eerst ff douchen want punten geven is natuurlijk wel een heilige aangelegenheid ...sjalom![]()
Laat me raden... je zoekt een dealerquote:
Ja dat scoort puntenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef kissa het volgende:
Van de Talpa-site:
Ingrid kijkt nog eens naar de plek op de rug van Rob. De huisoudste laat op zijn beurt aan de blonde schone weten dat hij bij haar ook wel eens zo’n plekje heeft gezien. Voordat Ingrid er erg in heeft zit Rob al met zijn handjes onder haar trui. Ingrid twijfelt aan Rob’s integriteit maar trekt toch haar trui omhoog en Rob’s handen zoeken hun weg naar haar borsten. “Nou, viezerik”, roept ze terwijl ze wegstuift van de huisoudste. “Hij zit bijna aan mijn tieten!” “Voor je het weet ben je een aanrander hoor”, waarschuwt Chantal Rob. “Nee, dat ben ik niet”, sust Rob de boel.
![]()
![]()
Ook een leuke tactiek, updates posten om stemmen te winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef kissa het volgende:
Van de Talpa-site:
Ingrid kijkt nog eens naar de plek op de rug van Rob. De huisoudste laat op zijn beurt aan de blonde schone weten dat hij bij haar ook wel eens zo’n plekje heeft gezien. Voordat Ingrid er erg in heeft zit Rob al met zijn handjes onder haar trui. Ingrid twijfelt aan Rob’s integriteit maar trekt toch haar trui omhoog en Rob’s handen zoeken hun weg naar haar borsten. “Nou, viezerik”, roept ze terwijl ze wegstuift van de huisoudste. “Hij zit bijna aan mijn tieten!” “Voor je het weet ben je een aanrander hoor”, waarschuwt Chantal Rob. “Nee, dat ben ik niet”, sust Rob de boel.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ook een leuke tactiek, updates posten om stemmen te winnen.
quote:
Kan dah?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:02 schreef versabommie het volgende:
eindelijk iemand die gekker is dan mij wor toegedicht ....
Tuurlijk kan dat ...er is ALTIJD baas boven baas...quote:
Dank je...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef versabommie het volgende:
Wat zie jer trouwens weer lekker uit! zie je dat het helpt zo'n avatar![]()
Vind je dat een complimentquote:
WOOOOW... Tamrah, I'm shocked! Niet zo mooi gedroomd gisteren?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef Tamrah het volgende:
Here we go:
Teamlead ++: Ik vind dat je in de top 5 thuis hoort, dus van mij een ++ en om je er aan te herinneren dat ik eigenlijk wel lief ben en je ++ verdien ;-)
Lovebear ++: Ik moet altijd heel erg om je lachen en wil zo je verloren punten goed maken
Maurisico -- : Om hem te laten zien dat echt niet iedereen aardig is![]()
Moet trouwens zeggen dat die foto die je van dichtbij in je avatar had staan me niet deed vermoden dat je de knappe vrouw bent die ik in het smoelenboek ziequote:
APKquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je dat een compliment
Dat hij liever naar een of ander plastic wijf kijkt dan naar jouw bevallige gezichtje?
Je denkt toch niet dat ik serieus ben?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef APK het volgende:
Vind je dat een compliment
Dat hij liever naar een of ander plastic wijf kijkt dan naar jouw bevallige gezichtje?
ChantalC jij bent voor mij minstens 21 punten waard...komt goed!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
PROTEST OBJECTION!![]()
![]()
Ik stond op 19 en ging dankzij Mauriscio naar 21... En nu ben ik mijn punten kwijt van Mauriscio...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |