Dit vind ik nog stukken lager....quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef Unlike het volgende:
We moeten ons idd niet verlagen tot haar niveau.
beetje lafjes anoniem op een internetsite commentaar uiten is wat anders dan op de nationale tv met je bek.quote:
Op de radio grapjes maken over de ruggen van 6 miljoen joden vind ik toch net wat laffer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
beetje lafjes anoniem op een internetsite commentaar uiten is wat anders dan op de nationale tv met je bek.
vreemdgenoeg zie ik enige logicaquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat heb je toch veel domme lelijke mensen rondlopen. Die mensen die zulke sites misbruiken moeten daarom wel lelijk zijn.
dat was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:52 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
vreemdgenoeg zie ik enige logica
goejemurgen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:51 schreef LaZZ het volgende:
Dus Duisenberg is dood? WTF, ik heb iets gemist.
Ja, allemaal de schuld weer zeker van de joodse mensen uit Amsterdam-zuid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef Fonkmeistah het volgende:
hebben ze het condoleance register nu ook al geannexeerd ?
ze gaan echt over lijken hè
Ja, die zijn ook irritant. Maar de discussieberichten, waarin mensen hun mening geven over het werk van Gretta slaan ook nergens op. Het is een condoleance register, geen forum.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef clowncloon het volgende:
waarom halen ze die berichten van gretta de heks niet gewoon weg?
Nu ga ik werkelijk twijfelen of je hele personage niet gewoon bedoeld is om subtiel alles waar je zegt voor te staan belachelijk te maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat terwijl Mevr. Duisenberg nog gelijk heeft ook en één en al waarheid uitstraalt.²
bb en subtiel in 1 zinquote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef Unlike het volgende:
[..]
Nu ga ik werkelijk twijfelen of je hele personage niet gewoon bedoeld is om subtiel alles waar je zegt voor te staan belachelijk te maken.
Onfatsoen, is een woord dat zich opdringt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:53 schreef Gia het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk om een condoleance register te gebruiken om mevr. Duisenberg jouw mening te laten weten. Ongeacht wat mijn mening in deze kwestie is.
Dat is een kenmerk van Nederland aan het worden in het post-Fortuyn tijdperk.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:54 schreef Verbal het volgende:
Onfatsoen, is een woord dat zich opdringt.
V.
Ik zou niet weten waarom je dit denkt, zou ik zoveel tijd ergens in steken als het nergens over zou gaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef Unlike het volgende:
[..]
Nu ga ik werkelijk twijfelen of je hele personage niet gewoon bedoeld is om subtiel alles waar je zegt voor te staan belachelijk te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |