Bij gebrek aan dat laatste heb ik maar een warm vest aangetrokken,quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
zuinig met energie he.. een vrouw op schoot zou ook helpen
ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bij gebrek aan dat laatste heb ik maar een warm vest aangetrokken,.
Heb je dr ook eentje?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef melismay het volgende:
Ha die Godt.. Nu weet ik eindelijk wat een D nummer betekend
Slaapzak is gewoon lekker, slaapzak, kussen, op de bank DH en GG kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef Frezer het volgende:, jullie zijn of koukleumen, of jullie moeten de cv wat hoger zetten.
of fokkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Slaapzak is gewoon lekker, slaapzak, kussen, op de bank DH en GG kijken.
Yup, ik behoor nu ook tot de groep van magische D nummersquote:
Dan kan ik redelijk gokken wie je bentquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, ik behoor nu ook tot de groep van magische D nummers
Hahaha, is dat zo!? Ik dacht dat er nogal veel van warenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan ik redelijk gokken wie je bent
hey godt.. wat verdient melis zo al per uur?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:42 schreef melismay het volgende:
Hahaha, is dat zo!? Ik dacht dat er nogal veel van waren
9,25 bruto, dat wil ik je zo ook nog wel vertellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey godt.. wat verdient melis zo al per uur?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef melismay het volgende:
[..]
9,25 bruto, dat wil ik je zo ook nog wel vertellen
Zo schokkend is het toch ook weer nietquote:
Vrouwen, de voornaamste reden van stookkosten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
zuinig met energie he.. een vrouw op schoot zou ook helpen
Eens.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vrouwen, de voornaamste reden van stookkosten.
Dus ze houden jou warm, maar ondertussen moet je toch nog stoken om haar warm te houdenquote:
Ik hou eerder haar ook nog warmquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dus ze houden jou warm, maar ondertussen moet je toch nog stoken om haar warm te houden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |